مرکز فروش انواع خرما استعمران

مرکز فروش انواع خرما استعمران درجه یک آغاز به فروش محصولاتش کرده است. خرما استعمران یکی از انواع خرماهایی است که می شناسیم این خرما یکی از باکیفیت ترین و مناسب ترین خرماها است محصول استان خوزستان است و ۷۰ درصد از باغ ها و دشت های این استان را شامل می شود و بیشترین خرمایی که در این استان تولید می شود به شهرستان شادگان اختصاص دارد جزو خرماهای نیمه خشک و رطوبت مطلوب دارد.
نام دیگر این خرما، خرما سایر است که برخی از مردم آن را به این نام می شناسند از آن دسته خرماهایی است که قند آن بالای ۷۵ درصد است و از آن نوع خرماهایی است که بسیار زیاد به اروپا صادر می شود و ۴۵ درصد خرما صادراتی ایران را شامل می شود و مشتریان این محصول کشورهای روسیه ، امریکای شمالی، نیوزلند،استرالیا و انگلیس هستند. میزان قند در این خرما بالا بوده و سلولز موجود در آن کم می باشد رنگ این خرما به صورت قهوه ای تیره می باشد هسته این خرما به راحتی از آن جدا می شود .

خرما استعمران مصرف داخلی ندارد و با توجه به ویژگی های گفته شده فقط این خرما به کشور های دیگر صادر می شود و خرمایی کاملا اقتصادی است خرما استعمران را می توان تا حدود ۱۵ ماه در انبارهای سر پوشیده و در دمای محیط نگهداری کرد این خرما بیشتر در مناطق جنوبی کشت می شود زمان برداشت این خرما از اوایل شهریور آغاز و تا اواخر مهر ماه ادامه دارد خرماها برای تولید انواع شیرینی ها و یا همراه با چای و انواع نوشیدنی می توانید میل کنید.

انواع خرما ها

  • خرما کبکاب
  • خرما شاهانی
  • خرما زاهدی
  • خرما گنتار
  • خرما خضراوی

نمایندگی ما با کسب و کار اینترنتی و عرضه مستقیم خرماها در خدمت مشتریان می باشد و قیمت پایین و ارائه بهترین محصول را اولویت کارمان قرار داده ایم و آن را به سراسر ایران ارسال می کنیم