مرکز فروش خرما مضافتی کرمان

مرکز فروش خرما مضافتی کرمان، با ایجاد زمینه ای مناسب، دسترسی افراد از شهرهای مختلف به خرید خرما را به آسانی فراهم نموده است. خرماهایی که در این مرکز خرید و فروش می شوند، بسیار مرغوب و درجه یک بوده و از هر نظر می توانند رضایت مشتریان را به خود جلب نمایند. این خرما برای پذیرایی از مهمانان گزینه ای عالی ست زیرا ظاهر آن مجلسی بوده و طعم آن بسیار خوب است.

مرکز فروش خرما مضافتی کرمان

درجه بندی انواع خرما مضافتی کرمان

درجه بندی انواع خرما مضافتی کرمان بیش از صدها گونه از خرماهایی که در جهان مشاهده شده است، در ایران به صورت گسترده کشت می شود. جنوب کشور ما نقاط مستعدی از هر نظر برای پرورش گونه های مختلف خرما دارد. اصطلاحاً این منطقه خرما خیزترین نقطه در ایران به شمار می رود. یکی از خرماهایی که از هر نظر بویژه از نظر اقتصادی در سطح بالایی از ارزشمندی قرار دارد، خرما مضافتی ست.
این خرما که غالباً در استان کرمان پرورش یافته است، در دنیا صاحب جایگاه می باشد.
این محصول با توجه به کیفیت آن درجه بندی می شود. البته کیفیت این محصول به منطقه پرورش آن هم بستگی دارد. بهترین نوع خرما مضافتی در بم تولید شده و از شهرت جهانی برخوردار است. پس از آن خرما مضافتی جیرفت، نرماشیر، منوجان، ریگان، فهرج، کهنوج و غیره را می توان نام برد.
درجه بندی انواع خرما مضافتی کرمان، باعث شده است تاجران به راحتی بتوانند نمونه های فوق العاده مرغوب و درجه یک از آن را به منظور صادرات به سایر کشورها انتخاب نمایند و از این طریق به سودآوری اقتصادی مناسبی دست یابند.
نمونه های درجه یک از خرما مضافتی در بسته بندی های استاندارد برای ارائه به بازارهای جهانی در نظر گرفته می شود. در سالهای گذشته این خرما به دلیل داشتن مقادیر فراوانی از شیره، در داخل کشور طرفداران زیادی داشت؛ امروزه با وجود سردکننده ها و یخچالهایی که برای حمل و نقل آن در نظر گرفته شده است، به راحتی می توان مازاد تولیدات نخلداران این خطه را برای صادرات انتخاب کرد.

قیمت خرما مضافتی در مراکز اصلی تولید

قیمت خرما مضافتی در مراکز اصلی تولید خرما مضافتی به دلیل داشتن ارزش غذایی بسیار بالا در کنار ظاهر جذاب و مجلسی آن، طرفداران بسیاری دارد. خانواده هایی که اهل مصرف خرما هستند، این نوع از خرما را به دلیل وجود طیف وسیعی از ویتامین و املاح معدنی در آن انتخاب کرده و آن را در سبد غذایی خود و فرزندان قرار می دهند تا به شکلی عالی بتوانند از آن بهره مند گردند.
قیمت خرما مضافتی در مراکز اصلی تولید، با توجه به کیفیتی که دارد، متناسب می باشد. البته در رابطه با قیمت خرما، این نوسانات بازار است که در نهایت تصمیم گیرنده خواهد بود.