مرکز فروش خرما پیارم بسته بندی

خرما پیارم بسته بندی یکی از بهترین و مرغوب ترین محصولات کشور می باشد که در بازار داخلی و خارجی طرفداران بی شماری به خود اختصاص داده است. این رقم از خرما دارای طعم و مزه بسیار خوب، پوستی نازک، رنگ قهوه ای تیره و ظاهری شکلاتی می باشد که این ویژگی ها و مشخصات آن را از دیگر انواع خرما متمایز کرده است. در مرکز فروش خرما پیارم این محصول به صورت بسته بندی های متنوع و کاملا بهداشتی به فروش می رسد. 

مرکز فروش خرما پیارم بسته بندی

چرا خرما پیارم بسته بندی خرید کنیم؟

چرا خرما پیارم بسته بندی خرید کنیم؟ از آنجایی که خرما پیارم خریداران زیادی دارد و به عنوان یکی از لوکس ترین ارقام خرما می باشد شرکت های زیادی بسته بندی این محصول را برعهده گرفته اند و آن را در بسته بندی های متنوع و بهداشتی به بازار ارائه می دهند، بسته بندی خرما پیارم باعث شده تا روز به روز بر مشتریان آن افزوده شود و به عنوان یکی از محصولاتی که زیاد خرید و فروش می شود تبدیل گردد. 

البته بسته بندی خرما کمک می کند تا از نظر بهداشتی محصول مرغوبیت بیشتری داشته باشد و افراد با خیال راحت از آن استفاده کنند. همانطور که می دانید خرما ها دارای مقدار زیادی شیره می باشند و به همین دلیل شاید مقداری گرد و خاک و یا اجسام ریز دیگر به آن بچسبند و از نظر بهداشتی محصول را نا مرغوب کند، خرما هایی که در بسته بندی های بهداشتی قرار دارند مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند و بازار فروش بسیار خوبی را تجربه کرده اند. 

قیمت خرما پیارم تازه حاجی آباد

قیمت خرما پیارم تازه حاجی آباد بهتر است بدانید خرما اصل پیارم در استان هرمزگان به خصوص در ناحیه حاجی آباد تولید می شود که دارای بالاترین کیفیت است. این نوع خرما دارای رنگی مشکی براقی است که سایز آن 4 الی 5 سانتی متر می باشد. هرچه رنگ خرما کم رنگ تر باشد و از سایز کوچک تری برخوردار باشد با قیمت ارزان تری به فروش می رسد. قیمت خرما پیارم در بازار به عواملی چون کیفیت، سایز و اندازه خرما، دست اول بودن آن، نوع بسته بندی و میزان تناژ بستگی دارد. 

این رقم از خرما در انواع مختلفی دسته بندی می شود که از جمله آن می توان به خرما پیارم سوپر، معمولی، درجه دو و طلایی اشاره کرد، همچنین خرما پیارم بدون هسته نیز در بازار به چشم می خورد که افراد با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانند هر کدام از آن ها را خریداری کنند.  

برای خرید خرما پیارم تازه می توانید به صورت مستقیم و غیر حضوری به سایت های اینترنتی ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. همچنین می توانید قیمت خرما را قبل از خرید آن به دست آورید.