مرکز پخش خرده خرما درجه یک

مرکز پخش خرده خرما درجه یک با تضمین کیفیت خود محصولات و همچنین بسته بندی های آن ها به صورت غیر حضوری آغاز به توزیع تمام محصولاتش کرده است و خرما ها با کیفیت های مختلف را در هر فصل و زمانی از سال آماده عرضه به دست مشتریان کرده است. در ادامه به معرفی برخی از انواع خرما خواهیم پرداخت . برای مثال خرما پیارم ها که بر ترین منوع خرمای ایران می باشند توانسته است به عنوان یک محصول تجارتی فوق العاده پر طرفدار و مورد توجه تمام مردم جهان واقع شوند. خرمای پیارم یکی از اصلی ترین محصولات و خرما های  ایران است که با وجود قیمت بسیار بالای آن برند ما در نهایت مشتری مداری و با نرخی مقرون به صرفه آن را عرضه می کنیم.

معرفی دیگر انواع ارقام خرما

می توان گفت بعد از گران بها ترین خرمای جهان که خرما پیارم است خرما استعمران و خرما ربی محصولی بسیار شناخته شده و پر طرفدار طلقی می شوند . به مراتب خرما مضافتی و خرما شاهانی نیز در جهت دسته بندی های خاص و صادراتی مختص به ایران هستند و در شهر های جنوبی ایران کشت می شود. متقاضیان ممکن است بپرسند که چرا در میان این همه خرمای غنی و خوشمزه خرما پیارم گران بها ترین خرمای جهان است؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که خرما پیارم در مقایسه با دیگر خرما ها  بسیار کم یاب است . برای مثال در ایران تنها منطقه کوچکی در استان هرمزگان هست که شرایط محیطی مساعد با ساختار خرما پیارم را دارد. هر خرما پیارمی که در استان های مجاور آن تولید شود  قطعا به مرغوبی این خرما که در خاک و آب و هوای این استان پرورش یافته است نیست. اگر مایل به خرید هر نوع خرمای درجه یک محصول هر یک از استان های ما هستید با ما تماس بگیرید.