مرکز پخش رطب بسته بندی

جهت اطلاع از شرایط فروش و عرضه مستقیم رطب و خرما در این مرکز با ما همراه باشید. با ما بهترین ها را امتحان کنید.
خرما و رطب محصولی ست که از نخل خرما برداشت می شود. چیدن و برداشت به موقع این محصول نقش مهمی را در صادرات بهینه خرما می تواند داشته باشد. پس از برداشت محصول خرما در حالت رطب یا خرمای کاملا رسیده، ذخیره سازی، شستشو در آب، نگهدای در هوای خشک ۴۵ درجه سانتی گراد، ذخیره سازی مجدد و بسته بندی صورت میگیرد. در حین انجام این مراحل ، کارگران می توانند خرماهای آلوده و خرما های فاسد شده را از روند بسته بندی دور سازند که این کار، خود به بهبود کیفیت محصول و مرغوبیت این محصول کمک زیادی می کند.
خشک کردن با دمای مطلوب سبب می شود تا رطوبت خرما به حدود ۲۰درصد یا کمتر برسد که این امر در جهت حفاظت انواع رطب و خرما در برابر انواع عوامل فساد از جمله کپک ها و مخمرها کمک می کند. ذخیره خرما ها بستگی به مدت پیش بینی شده جهت ذخیره سازی خرما دارد.

شرایط نگهداری و بسته بندی رطب

خرماهایی که مورد هجوم عوامل بیماریزاها بوده اند به منظور حفظ ویژگی های کیفی صادراتی باید تیمار شوند. قابل ذکر است در سیستم مدیریت تغذیه عالی استفاده از آفت کش های شیمیایی برای ذخیره سازی و بسته بندی میوه خرما به هیچ عنوان توصیه نمی شود. جهت حفظ و نگهداری انواع خرما و رطب از انواع بسته بندی های کارتنی و پلاستیکی در تناژهای و وزن های مختلف استفاده می شود. مرکز خرمای ایران ارائه دهنده انواع خرما با بسته بندی های متنوع می باشد.
منبع: بازار خرما ایران