نرخ خرما کلوته صادراتی جیرفت

یکی از مواد غذایی که فایده زیادی برای بدن دارد خرما می باشد. خرما انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به خرما کلوته، خرما مضافتی، خرما استعمران، شاهانی، زاهدی، کبکاب، خرما پیارم، و… اشاره کرد، که ما در این مطلب میخواهیم در مورد خرما کلوته صادراتی که یکی از بهترین خرماهای ایران و جز خرماهای مرطوب است صحبت کنیم. شما می توانید برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نرخ خرما کلوته صادراتی جیرفت

خواص خرما کلوته صادراتی چیست؟

خواص خرما کلوته صادراتی چیست؟ خرما کلوته جز خرما های نیمه مرطوب محسوب می شود که از اوایل شهریور تا اواخر شهریور زمان برداشت آن است، و از درشت ترین خرماهای ایران و دارای شیره متوسط می باشد، قند موجود در آن فروکتوز می باشد که به همین خاطر به راحتی در متابولیسم بدن استفاده می شود و برای بیماران دیابتی مجاز می باشد، به همین خاطر است که جز با کیفیت ترین و از نظر قیمتی مناسب ترین خرما است که در جیرفت کرمان رشد می کند و از ارقام خرما صادراتی ایران است.
از خواص خرما کلوته که خوردن آن برای بدن دارد می توان به درمان یبوست، بهبود سلامت قلب، کمک به تنظیم کلسترول، سلامت استخوان، تنظیم فشار خون، افزایش سلامت جنسی، درمان اسهال، سلامت مغز، افزایش انرژی، سلامت پوست و مو، درمان اختلالات روده ای و کم خونی،کمک به کاهش چربی شکم اشاره کرد که شما می توانید آن را به عنوان یک میان وعده به تنهایی و یا با انواع مغز ها بخورید.
خرما کلیته و یا همان کلوته غنی از ویتامین A، آنتی اکسیدان ها، ریبوفلاوین، تیامین، فولات، نیاسین، ویتامین K، کلسیم، گوگرد ، آهن و… می باشد.
همانطور که گفته شد خرما سرشار از تانین است که از آسیب های سلولی جلوگیری می کند و در واقع خوردن خرما با معده خالی کرم های روده را کشته و از بین می برد.
اگرچه خرما قند بالایی دارد اما از طرفی دارای فیبر بالایی نیز هست که برای بیماران دیابتی مفید می باشد.
این میوه در ابتدا به رنگ قرمز می‌باشد و از لحاظ شکل شباهت زیادی به خرمای مضافتی دارد و در زمان رسیدن به قهوه ای سوخته و تیره می گراید.

صادرات خرما کلوته درجه یک بسته بندی

صادرات خرما کلوته درجه یک بسته بندی شما می توانید خرمای کلوته درجه یک را در بازار چه به صورت کیلویی و چه به شکل بسته بندی در وزن های مختلف خریداری کنید. قیمت خرما کلوته بسته به کیفیت، وزن و نوع بسته بندی مقداری متفاوت می باشد.  همانطور که گفته شد خرمای کلوته یکی از مفید ترین و از نظر قیمت مناسب ترین خرما های ایران است که به دلیل خواص و فواید فراوانی که دارد، فروش بالایی به ویژه در رمضان دارد، به حدی که محبوبیت آن باعث شده به صادرات خرما کلوته به کشور های دیگری مانند هند، مراکش، آلمان، فرانسه و انگلیس انجام شود.