نرخ صادرات خرمای خنیزی

جهت اطلاع از نرخ صادرات انواع خرمای خنیزی می توانید در این مرکز با ما همراه باشید.
خرما به عنوان یکی از محصولات کشاورزی در مناطق جنوبی و گرمسیری ایران به شمار می آید و به عنوان یکی از محصولات صادراتی غیرنفتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
ایران به عنوان یکی از مناطق خرماخیز در دنیا به شمار می آید و از نظر سطح زیر کشت این محصول مقام دوم را در سطح دنیا به خود اختصاص داده است. گفتنی ست درخت نخل خرما را در تمامی مناطق گرمسیری می توان یافت.

صادرات خرمای ایرانی

در ایران انواع گوناگونی از خرما پرورش می یابد که هر کدام دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. نرخ صادرات انواع خرما با یکدیگر متفاوت می باشد. یکی از مواردی که در قیمت تمام شده خرما بسیار تاثیر گذار می باشد، نحوه درجه بندی و بسته بندی خرما می باشد.
خرمای خنیزی یکی از مرغوب ترین انواع خرما در استان هرمزگان می باشد و در کشورهای حاشیه خلیج فارس از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
خرما خنیزی

خرمای خنیزی
از نمونه ارقام خرمای نوع تر به شمار می آید و از شهد و شیره فراوانی برخوردار می باشد. از این رو نحوه بسته بندی و شرایط نگهداری خرمای خنیزی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بهترین شرایط برای نگهداری خرمای خنیزی دمایی زیر ۵ درجه سانتی گراد می باشد و معمولا برای صادرات و حمل و نقل این محصول از کانتینرهای یخچال دار استفاده می شود.
مفتخریم اعلام نماییم در این مرکز مرغوب ترین انواع خرمای استان خوزستان جهت صادرات آماده عرضه و فروش می باشد.
منبع: بازار خرما ایران