نرخ عمده خرما شاهانی

نرخ عمده خرما شاهانی در سایت ما نسبت به دیگر برندهای پخش کننده خرما بسیار به صرفه تر می باشد…! خرما شاهانی از خرماهای محبوبی می باشد که در ایران کش و برداشت می شود ؛ و بازار داخلی و خارجی عالی را به خود اختصاص داده است.

ما خرما شاهانی را در بسته بندی های شکیل و زیبا برای شما عزیزان آماده نموده ایم یکبار خرید از ما را امتحان کنید تا مشتری دائم ما باشید.

خرما شاهانی خرمایی محبوب

خرمای شاهانی یکی از انواع خرماهای محصول ایران است که در ایران کشت می شود. خرما شاهانی کشیده و با نوک باریک است و اغلب در رنگ قهوه ای روشن دیده می شود؛ هر چند رنگ قهوه ای تیره و کمی مایل به زرد آن نیز وجود دارد.

نرخ عمده خرما شاهانی

خرمای شاهانی را با نام های دیگری نیز در ایران می شناسند؛ که عمدتا به نام شاونی در میناب و یا شونی در جهرم و فیروز آباد و یا حتی به نام خورک شانی در شهر های جنوبی مانند بندر عباس و یا حاجی آباد هم شناخته می شود.

خرما شاهانی سرشار از مواد معدنی ، آهن و منیزیم است و در رطب سنتی به عنوان دارویی آرام بخش و تنظیم کننده ضربان قلب شناخته می شود.

فصل برداشت خرما شاهانی

فصل برداشت خرما شاهانی درجه یک پاییز است. بعد از برداشت محصول در کارخانه های مخصوص  ما بسته بندی ، البته ابتدا جداسازی انجام می شود؛ و بعدا این خرما در بسته بندی ها ۲، ۳ و گاها ۵ و حتی ۱۰ کیلویی برای فروش های خارجی بسته بندی می شود که عمدتا در کارتن کار بسته بندی انجام می شود.

عمده صادرات این نوع خرما را می توان به کشورهای همسایه بر شمرد؛ اما خوشبختانه در سال های اخیر میزانی از این خرما نیز به کشورهای اروپایی و آمریکایی هم صادر شده است. جهت سفارش عمده در هر جای جهان که باشید با ما تماس گرفته تا با کمترین هزینه برای شما ارسال نماییم.