نمایندگی بهترین خرما شاهانی

نمایندگی بهترین خرما شاهانی درجه یک آغاز به فروش محصولاتش کرده است. خرما شاهانی یکی از نمونه خرماهای موجود در ایران است. میوه آن کشیده و دارای نوک باریکی است و برجسته ترین ویژگی اش رنگ روشن آن که مایل به زرد است می باشد.

از مرغوب ترین و فراوان ترین محصول استان فارس است.حدود۹۵ درصد از نخل های جهرم و قیر و کارزین را به خود اختصاص داده است. جزو خرماهای نرم و خشک هست و مصرف داخلی این خرما از مصرف خارجی آن بیش تر است.


ویژگی و خصوصیات خرما شاهانی:

  • این خرما نسبت به سایر خرماها شیرینی بیشتری دارد.
  • به دلیل داشتن ویتامین A برای تقویت بینایی نیز مناسب است.
  • رنگ روشن تری نسبت به سایر خرماها دارد و به عنوان میان وعده خوشمزه مصرف می شود.
  • همچنین برای ورزشکارانی که ورزش های سنگین انجام می دهند این خرما مناسب تر است.

مصرف خرما شاهانی خشک تا روزی ۵ یا ۶ عدد مشکلی به وجود نمی آورد و در طب سنتی برای حفظ آرامش و تنظیم ضربان قلب به آن اشاره شده است. کلسترول بالایی ندارد و بهترین جایگزین قند برای افراد دیابتی است.
این خرما بسیار خون ساز است و تا ۹۰ درصد برای رفع کمخونی موثر است ، ضد سرطان می باشد و انواعی از بیماری های مزمن را از شما دور می سازد. زمان برداشت خرما شاهانی درشت در اواخر تابستان است و همچنین بسیاری از مشتریان برای خرید این خرما به شهرهایی که صادر کننده آن هستند سفر می کنند. شرایط نگهداری این خرما باید به گونه ای باشد که در معرض شدید نور آفتاب قرار نگیرد و در محیطی کاملا تمیز و دور از هرگونه حشرات باشد.

برند ما با توجه به شرایط خاص این خرما آن را در بسته بندی های با کیفیت و تمیز ارائه به مردم عزیز می دهد از این رو ما با تجارت آنلاین آماده خدمت به شما مشتریان گرامی هستیم در هر جا که باشید سفارشات شما پذیرفته می شود و در کمترین زمان به دستتان می رسانیم.
ارسال به سراسر ایران