نمایندگی بهترین خرما صادراتی

نمایندگی بهترین خرما صادراتی با بهترین بسته بندی ها و عالی ترین شیوه های ارسال به صورت غیر حضوری و تجربه مصرف عالی ترین محصولات را با ما تجربه کنید. خرما ها همه انواع ارقام آن مناسب صادرات هستند اما معمولا خرما هایی که باید به مسیر های طولانی تر بروند بهتر است رطوبت کم تری داشته باشد . تنها خرمایی که در ایران تولید می شود و مصرف داخلی آن بیش تر است خرما شاهانی است اما خرما های دیگر به حدی مصرف خارجی زیاد دارند که برخی شرکت هایشان قبل از فصل برداشت آن ها را به صورت پیش فروش از ما می خرند.

خرما های صادراتی موجود در انبار های ما چه نام دارند؟

  1. خرما کلوته
  2. خرما استعمران
  3. خرما پیارم
  4. خرما ربی
  5. خرما کبکاب
  6. خرم مضافتی
  7. خرما زاهدی
  8. خرما خاصویی
  9. انواع رطب ها
  10. و…

تنها با مصرف روزانه سه الی پنج عدد خرما، هر نوع آن که باشد می توانید سلامت و تغییرات چشم گیر خود را احساس کنید . خرما ها با وجود این که منابع بسیار ریز و کوچکی دارند اما خواص آن برای بدن حیاتی و بسیار مهم هستند برای مثال اگر مواد معدنی نباشد روز به روز استخوان ها و دندان ها و پوست و موی ما شروع به تخریب و پوسیدگی می کند . ویتامین ها هم اساس عملکرد بهتر و سلامت ساختار سلول ها هستند  به همین دلیل شما در روز ملزم به مصرف ماده های خوراکی هستید که سلامت بدنتان را تضمین کند.

به طور کلی میوه خرما ماده ای مغذی،غنی ، آرام بخش، خلط آور، ملین و تقویت کننده قوای جنسی بوده که در نهایت برای درمان بیماری های تنفسی، سرفه، آسم، دردهای قفسه سینه، تب، فشار خون بالا، و خستگی نیز بسیار موثر است.

از این که ما را برگزیدید سپاس و قدر دانی خودمان را آراسته وجود پر برکت شما خواهیم کرد .