واردات جدیدترین خرما شاهانی

واردات جدیدترین خرما شاهانی در برند ما هم اکنون در خدمت مردم ! رما شاهانی یکی از انواع خرماها موجود در ایران است این خرما محصول استان فارس است و جزو آن دسته از خرماهایی است که نرم و خشک هستند و ویژگی برجسته این خرما رنگ روشن آن که مایل به زرد است به چشم می خورد این خرما طرفداران زیادی دارد و مصرف داخلی این خرما از مصرف خارجی آن بیشتر است.خرما شاهانی نام های متفاوتی دارد که یکی از این نام ها خورک شانی است و ۹۵ درصد از نخلستان های شهر های جهرم و قیروکارزین را شامل می شود خارک این رقم شیرین است و مقداری از خرما شاهانی به گونه خارک به مصرف می رسد.

خرما شاهانی در استان هرمزگان نیز کاشت و برداشت می شود اما عده ای از مردم همان خرما شاهانی جهرم را دوست دارند و می پسندند و این خرما بسیار شیرین است و در دو نوع درجه یک و درجه دو موجود است، خرماهایی که به صورت درشت و مرغوبیت بالایی هستند خرماهای درجه یک نامیده می شوند و فروش این خرما در بازار های جهانی بسیار خوش فروش است و همچنین پوست وگوشت این خرما کاملا از هم جدا می شود. خرما را می توان همراه با عسل یا شیر که صبحانه ای مقوی است میل کرد برای افرادی که روزه می گیرند بسیار مناسب است و مشکل کم خونی را برطرف می کند.

زمان برداشت این خرما

در شهریور ماه است و این خرما را باید در درجه ۱۰ تا ۲۰ سانتی گراد قرار داد خرماها به دلیل شرایط حساس و همچنین شکر روی آن باید در محیطی پاک و تمیز نگهداری شوند.
همکاران ما بهترین و با کیفیت ترین خرماها را در بسته بندی های سالم و مرغوب برای شما آماده کرده اند . برندما دارای بهترین خرماها در ایران می باشند و پاسخگوی تمام نیاز های شما هستند و آن را به سراسر ایران ارسال می کنند.