پخش خرما پیارم خوزستان درجه یک

استان خوزستان را می توان از مراکز عمده تولید خرما در ایران به شمار آورد به گونه ای که گفته می شود این استان سومین استان تولید کننده خرما می باشد. همچنین می توان گفت تعداد گونه های خرمای خوزستان بیش از بیست و پنج نوع می باشد. خرما پیارم یکی از انواع خرمای تولید شده در استان خوزستان می باشد. شرکت ما به پخش خرما پیارم خوزستان در فضای مجازی می پردازد.

پخش خرما پیارم خوزستان درجه یک

5 خصوصیت خرما پیارم خوزستان

5 خصوصیت خرما پیارم خوزستان

گفته می شود که خرمای پیارم که در برخی استان ها از جمله استان خوزستان می روید گران ترین خرمای ایران است. بنابراین ممکن است بتوان گفت:

۱. یکی از اولین خصوصیات این خرما که در زمره خرما های دیررس و نیمه خشک آن را ذکر کرده اند، کیفیت بالای آن است زیرا توانسته در رقابت با تعداد زیادی از انواع خرما به بالاترین قیمت دست یابد.

۲. یکی دیگر از خصوصیاتی که برای خرما پیارم می توان ذکر نمود این است که گفته می شود قند موجود در آن به طور غالب از نوع فروکتوز می باشد. لازم به ذکر است که فروکتوز به آسانی جذب بدن و سوخت و ساز آن می شود. این خصیصه باعث می شود که مصرف این خرما برای مبتلایان به دیابت مناسب به نظر برسد.

۳. سومین خصیصه ای که برای خرمای پیارم  در اینجا ذکر می شود این  است گفته می شود که این خرما ارزش غذایی زیادی دارد و به عنوان یک منبع غنی از مواد معدنی و پروتئینی شناخته می شود. همچنین گفت می شود که درخت نخل خرما پیارم قادر است در مقابل شوری خاک مقاومت بالایی از خود نشان دهد. این ویژگی سبب می شود که بتوان این خرما را را در خاک های نسبتا شور نیز به عمل آورد.

۴. چهارمین خصوصیتی که می توان برای خرمای پیارم ذکر نمود رنگ شکلاتی آن می باشد که ممکن است آن را از سایر خرماهای خوزستانی متمایز نشان دهد.

۵. گفته می شود خرمای پیارم معمولا به صورت ارگانیک کشت می شود. ارگانیک بودن خرما پیارم سبب می شود که مصرف آن هیچگونه عارضه ای ناشی از مصرف مواد شیمیایی نداشته باشد. 

فروش خرما پیارم با هسته صادراتی

فروش خرما پیارم با هسته صادراتی گفته می شود قیمت فروش خرما پیارم در قیاس با دیگر خرما ها بیشتر است. دلیل این امر را می توان در کیفیت بالای این خرما جستجو نمود که سبب شده است خرمای پیارم در زمره اقلام صادراتی قرار گیرد.

شرکت ما به عنوان عرضه کننده آنلاین خرما پیارم با هسته صادراتی به عرضه این محصولات در فضای مجازی می پردازد.  اگر قصد تهیه خرما پیارم صادراتی را دارید، با ما تماس بگیرید.