پخش خرما پیارم دمباز 500 گرمی

خرما پیارم دمباز که از خانواده خرماهای خوش خوراک و مقوی است در نخلستان های استان هرمزگان به عمل می آید. خرمای پیارم که جزو خرماهای درشت محسوب می شود دارای پوست خشک و به رنگ قهوه ای تیره است. خشک بودن سطح خرما و چسبیده بودن پوست به گوشت خرما موجب شستشوی آسان تر و نگهداری طولانی مدت آن می شود. خرما پیارم دمباز در وزن ۵۰۰ گرمی، ۱ کیلویی و … در بازار پخش و به فروش می رسد.پخش خرما پیارم دمباز 500 گرمی

مشخصات خرما پیارم دمباز 500 گرمی

مشخصات خرما پیارم دمباز 500 گرمی

در کشور ما خرما از پر مصرف ترین مواد خوراکی است که عمده استفاده آن در مجالس ترحیم می باشد. به این دلیل که خرما دارای خواص فراوانی است و مصرف آن توسط پزشکان و مشاوران تغذیه به شدت توصیه و تاکید می شود، افراد در طی روز از خرما استفاده می کنند. لازم به ذکر است خرما را می توان در وعده صبحانه و یا عصرانه همراه با کره و نان و یا با شیر و چای به عنوان میان وعده میل کرد. 


خوشبختانه در ایران انواع مختلفی از خرما از خاصویی و پیارم گرفته تا زاهدی و ربی وجود دارد که در مناطق جنوب شرقی تا غربی ایران کاشت و برداشت می شود. بدون اغراق می توان گفت بیش از ۵۰ نوع خرما در ایران وجود دارد که خرماهای معروف و لذیذی همانند پیارم و مضافتی به کشورهای دیگر صادر می شود.

از مشخصات خرما پیارم دمباز می توان به استوانه ای شکل بودن خرما اشاره کرد که هسته آن چسبندگی به گوشت خرما ندارد و به راحتی جدا می شود. همانطور که در بالا ذکر کردیم رنگ این خرما قهوه ای تیره می باشد و گوشت خرما نرمی کمتری نسبت به خرمای رطب دارد. گفتنی است انواع خرما پیارم در بسته بندی های مختلف و در وزن های ۵۰۰ گرمی و یا بیشتر عرضه می شود.

مناسب ترین قیمت انواع خرما پیارم دمباز

مناسب ترین قیمت انواع خرما پیارم دمباز امروزه خرما دارای مشتقاتی نظیر خمیر خرما، کرم خرما، شیره خرما و … است که این نشان دهنده نیاز جامعه به این فرآورده ها و همچنین استفاده بهینه از یک خوراکی مغذی می باشد. خرما علاوه بر انرژی بخش بودن و داشتن ویتامین دارای خواص دارویی نیز می باشد. به این صورت که برای اعصاب، اسیدی بودن معده و مزاج مفید و مثمر ثمر می باشد. خرمای پیارم به صورت باز یا بسته بندی شده و حتی کیسه ای با اوزان مختلف به فروش می رسد. شما می توانید مناسب ترین قیمت خرما پیارم دمباز را در مراکز پخش عمده خرما مشاهده و خریداری نمایید.