پخش عمده خرما پیارم

پخش عمده خرما پیارم هم اکنون در برند ما آغاز شد. خرما پیارم از گران ترین خرماها در سطح جهان است چون قند بسیار کمی دارد از این رو برای کسانی که بیماری های قندی یا دیابتی دارند بسیار مناسب است محصول استان هرمزگان است و از کمیاب ترین خرماها در جهان است به طلای سیاه یا عروس خرماها مشهور است. این خرما از انواع خرماهای تجاری است و محل تولید و کشت اصلی آن شهرستان حاجی آباد است این خرما طرفداران بسیار زیادی هم از داخل و خارج کشور دارد از دلایل مشهور و معروف بودن آن، طعم و لذت خاصی است که در مقایسه با سایر خرماهای دیگر دارد، ارزش غذایی والایی دارد نوع قند موجود در خرما پیارم فروکتوز است و سوخت و ساز آسانی دارد.

انواع خرماهای موجود در کشور

  • خرما خاصویی
  • خرما آل مهتری
  • خرما برهی
  • خرما کبکاب
  • خرما زاهدی
  • خرما استعمران و…

خرما پیارم جزو خرماهای نیمه خشک است این خرما به دلیل رطوبت بالا و آب کم از هرگونه خرابی و ترش شدن در امان خواهد ماند بنابراین می توانید آن را تا مدت های زیادی در یخچال نگهداری کرد.
همانطور که در بالا گفته شد این خرما بسیار کمیاب است ولی در بعضی روستاهای هرمزگان نیز کشت می شود که دارای مرغوبیت و درجه یک بودن نیستند بنابراین دلیل گران بودن این خرما مرغوبیت و کیفیت بسیار بالا آن نسبت به سایر خرماهای دیگر است. این خرما اسید معده را خنثی کرده و از دل درد و ورم جلوگیری می کند این خرما دارای اسید فولیک زیادی است به همین دلیل مصرف آن برای خانمهای باردار توصیه می شود.
سایت ما با سابقه بیش از ۱۰ سال بهترین و باکیفیت ترین خرماها را ارائه می کند و با بسته بندی های متنوع و تمیز در خدمت شما هستیم و آن را به سراسر ایران ارسال می کنیم و در کمترین زمان ممکن به دست مشتری می رسانیم.