پخش مستقیم خرما شاهانی

پخش مستقیم خرما قصب درجه یک با تضمین کیفیت آن ها در برند ما هم اکنون آغاز شده است. خرما شاهانی های درجه یک در استان فارس پرورش یافته و به واسطه شرکت هایی همچون ما به مراحل بسته بندی و توزیع مستقیم می رسند.

خرما شاهانی ها دارای قیمتی بسیار نازل هستند این در حالی است که برخی خرما ها چون با واسطه های متعدد به دست شما می رسند در قیمت هایی کلان به فروش می رسند .

ما سس خرما را با بسته بندی های محکمی به بازار عرضه می کنیم تا شما از امنیت محصول در برابر آسیب های فیزیکی و شیمیایی مطمئن باشید. با سابقه بالای ده سال به این موضوع پی برده ایم که بدانیم چگونه و با چه خدماتی رضایت مشتری را جلب کنیم .

چرا که تنها هدفی که همکاران ما در پیش می گیرند رضایت متقاضیان است. خرما شاهانی میوه ی درخت نخل است که فقط در آب و هوای گرمسیر رشد می نماید. نام های دیگر این خرما “شونی” “شاونی” “شاوی” و” خورک شانی “می باشد.

برداشت خرما ها همگی از اواسط شهریور ماه آغاز می شود جالب است بدانید این خرما شاهانی یکی از فراوان ترین خرما های استان فارس است. مصرف و برداشت  این خرما در دو نوع مرطوب و نوع خشک آن صورت می گیرد.

خرما شاهانی در شهر های زیر بیش ترین آمار کشت و برداشت را دارد

  • جیرفت
  • کهنوج
  • حاجی آباد
  • سراوان
  • طبس

این خرما به صورت کشیده و نوک باریک است و بهترین نوع  آن در جهرم به بار می نشیند در شهرستان جهرم سالانه چهل هزار تن خرما تولید می شود که ده هزار تن آن به کشور های خارجی صادر می شود و جزو خرما های لوکس صادراتی می باشد. شهرستان جهرم رتبه نخست در تولید خرما شاهانی جهرم دارد. با تشکر از همراهی شما.