پخش کننده بهترین خرما مضافتی کرمان

به خرمای شهرستان بم و کرمان خرما مضافتی کرمان گفته می شود. خرما مضافتی کرمان به علت رطوبت بالایی که دارد از خشکبار ها به حساب نمی آید و باید در دمای ۵_ تا ۵ سانتی گراد نگه داری شود. خرمای مضافتی از لذیذترین و خوشمزه ترین انواع خرماها است که به صورت رطب در سرد خانه ها نگه داری می شود. کیفیت خرما مضافتی کرمان قابل قیاس بادیگر خرما مضافتی مناطق دیگر نیست. 

پخش کننده بهترین خرما مضافتی کرمان

آشنایی با بهترین خرما مضافتی

آشنایی با بهترین خرما مضافتی از انواع خرما مضافتی برداشت شده از ایران به خرما مضافتی بم، خرما مضافتی ایرانشهر، خرما مضافتی سراوان، خرما مضافتی جیرفت می توان اشاره کرد. خرما مضافتی ها از بهترین و پر طرفدار ترین انواع خرماها است. 

رنگ خرمای مضافتی قرمز مایل به مشکی، مشکی یا قهوه ای پر رنگ است. خرمای مضافتی پوستی براق و نازک و بافتی نرم با رطوبت ۱۵ الی ۴۵ درصد دارد. بهترین و مرغوب ترین خرمای مضافتی،  رطب مضافتی بم است. کیفیت رطب مضافتی بم آن قدر قابل تحسین است که مناطق دیگر نیز خرمای مضافتی خود را با نام این شهر به فروش می رسانند. بنابراین باید در هنگام خرید مراقب بود‌. 

خرما میوه ای با طبع گرم است و علاوه بر این که دارای قند طبیعی است کالری زیادی نیز دارد و افراد دیابتی و دارای اضافه وزن باید در مصرف آن احتیاط کنند و این بدان معنی نیست که از خرما که میوه ای مقوی و سرشار از پتاسیم و منیزیم و فسفر و…. غافل شد.

آخرین قیمت انواع خرما مضافتی

آخرین قیمت انواع خرما مضافتی قیمت خرما مضافتی بسته به میزان عرضه و تقاضا در سطح بازارهای داخلی و خارجی تعیین می سود. هرچه میزان تقاضای خرما مضافتی بالا باشد به طبع آن قیمت نیز بالا می رود. عوامل دیگری که علاوه بر میزان تقاضا در قیمت خرما مضافتی تاثیر می گذارند و آن را دارای نوساناتی می کنند می توان منطقه برداشت خرمای مضافتی و طریقه بسته بندی آن و کیفیت خرمای مضافتی و یک دست بودن خرمای مضافتی را نام برد. 

از دیگر عوامل غیر مستقیم تاثیر گذار میزان تولید سالانه، شرایط سیاسی کشور و هم چنین قیمت انواع دیگر خرماها را می توان به شمار آورد. 

خرید و فروش خرمای مضافتی به دو صورت عمده و جزئی که بسته بندی یا فله باشد انجام‌می گیرد. خرید خرما مضافتی در تناژ بالا یا همان عمده دارای ریسک بالا و هزینه حمل و نقل و نگه داری گزافی است بنابراین باید این حجم زیاد را از مراکز معتبر دست اول و تا حد امکان بدون واسطه انجام داد که ضمن به دست آوردن خرمای مضافتی مرغوب از تخفیفات عمده این مراکز بتوان استفاده کرد.