کارخانه خرما مضافتی سراوان بسته بندی

خرما مضافتی سراوان، از خرماهای بسیار خوشمزه و خوش عطری است که همواره از این شهر به بسیاری از نقاط کشور و جهان ارائه می شود و افراد می توانند براحتی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

کارخانه خرما مضافتی بسته بندی در شهر سراوان به وفور یافت می شود و می توان برای خرید خرمای بسته بندی مورد نیاز خود به این کارخانه ها مراجعه کرد.

کارخانه خرما مضافتی سراوان بسته بندی

ویژگی خرما مضافتی سراوان چیست؟

ویژگی خرما مضافتی سراوان چیست؟

خرمای مضافتی سراوان که از رنگی سیاه و یا قهوه ای تیره برخوردار است، رطوبت آن بسته به زمان برداشت و سطح کاشت بین 15 تا 35 درصد و اندازه خرما هم بین 5/2 تا 5/4 سانتی متر است. این مدل از خرما در شهر سراوان استان سیستان و بلوچستان کشت می شود و نخل آن از ارتفاع 25 متری برخوردار است.

این مدل خرما گوشتی بنفش تیره و متمایل به رنگ مشکی، آبدار و خوش طعم دارد که بسیار شیرین است و حتی پس از خشک شدن حدود 75 درصد قند خود را حفظ می کند.

انواع خرما مضافتی سراوان را می توان در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری تولید کرد، اما بهترین و ماندگارترین آن در شهر سراوان و بم یافت می شود. گفته می شود که بیش از 70 نوع خرما در شهر سراوان تولید شده و روانه بازارهای خرید و فروش می شود. از معروف ترین آن خرمای ربی است که طرفداران بسیاری دارد.

خرما مضافتی سراوان در درمان برخی از بیماری های خاص نقش موثری دارد؛ زیرا سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین ها، مواد معدنی و… است.

به عنوان مثال در سلامت سیستم عصبی بسیار موثر است؛ چرا که ویتامین های موجود در آن در بهبود عملکرد سیستم عصبی نقش مهمی دارند. پتاسیم یکی از عناصر اصلی در تقویت سیستم عصبی سالم و پاسخگو است و همچنین باعث افزایش سرعت و هوشیاری فعالیت مغز می شود که خرما سرشار از آن می باشد.

علاوه بر این پتاسیم خرما، به عنوان یک روش مؤثر در کنترل اسهال شناخته شده است. هضم آن آسان است و بیش تر به کاهش ماهیت غیرقابل پیش بینی اسهال مزمن کمک می کند. در واقع فیبر محلول در خرما نیز به رفع اسهال کمک می کند.

خرید انواع خرما مضافتی به صورت عمده

خرید انواع خرما مضافتی به صورت عمده

قیمت این محصول نیز به مانند قیمت خرمای زاهدی، کبکاب و قیمت خرما شاهانی در حال نوسان است و  پیش بینی می شود که بیش تر هم شود.  

اما با خرید خرما مضافتی به صورت عمده، می توان با حذف کردن دست واسطه و در ازای پرداخت پول کم تر، به محصول بیش تری دست یافت که در اینصورت خرید برای مشتریان بسیار به صرفه تر هم خواهد شد.