قیمت خرما ربی ارزان سال 99

خرما قصب ارزان به خرمایی گفته می شود که در استان سیستان و بلوچستان کاشته می شود. این خرما محصول ویژه و بی نذیری بوده که مرغوبیت و کارایی آن با سایر خرما ها برابری نمی کند.‌ به همین جهت قیمت آن در تورم های سال ۹۹ کمی بالا رفته است.

قیمت خرما ربی ارزان سال 99

روش های نگهداری خرما ربی

روش های نگهداری خرما ربی

سس خرما نسبت به سایر خرما ها شیرینی کم تری داشته به همین دلیل نگهداری آن چه زمانی که خارک است و چه زمانی که رطب است آسان تر است. این در حالی است که برای نگهداری از خرما مضافتی زحمات بسیاری را متحمل خواهیم شد. ما در این مطلب سعی داریم مصرف کننده را با روش های نگهداری خرما ربی آشنا کنیم، پس برای افزودن به دانش خود در این زمینه با ما همراه باشید.

1. همانطور که همه می دانیم، خرما یک میوه شیرین و طبیعی است. بنابراین طبیعی است که میوه های شیرین خیلی زود تر از سایر میوه ها شکرک یا کپک بزند. به منظور جلو گیری از فساد خرما توسط میکروب ها و رطوبت و گرمای و سرما، بهتر است خرما ربی را در محیطی عاری از هرگونه آلودگی با رعایت کامل بهداشت نگهداری کنیم. برخی افراد تصور می کنند که اگر خرما را درون یخچال نگهداری کنند ماندگاری آن بیشتر و خرما های سالم تری خواهیم داشت، در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. خرما برای سالم ماندن نیازمند محیطی خشک و با دمای متعادل است. نه خیلی گرم که له شود و شکرک بزند و نه آنقدر سرد که سفت و چسبنده شود. بنابراین خرما ربی و سایر خرما ها را در محیطی همچون کابینت ها و محفظه های نگهداری مواد غذایی که به دور از حشرات و میکروب ها باشند باید نگهداری کرد.

2.مورد دیگری که در مورد نگهداری خرما ربی باید به آن بپردازیم، تلاش در جهت ماندگاری شکل سالم و اولیه خرما است. خوردن خرمایی لذت بخش است که سالم باشد و خرمای له شده و از پوست جدا شده ظاهر ناخوشایند و غیر قابل خوردنی به خود میگیرد. بنابراین باید سعی کنیم به خرما ها فشار و ضربه محکم وارد نشود، تا از شکل طبیعی و زیبای خرما استفاده کنیم.

فروش عمده خرما ربی ارزان

فروش عمده خرما ربی ارزان

فروش خرما ربی عمده و ارزان یکی از راه حل هایی است که به مشتری امکان استفاده مقدار بیشتری از این خوراکی را می دهد. خرما ربی ارزان را می توانیم از عمده فروشان با قیمت پایین تری خریداری کنیم. دلیل این امر نیز کم تر شدن واسطه های فروش برای این کالا است.