فروش خرما پیارم بوشهر بسته بندی شده

فروش خرما پیارم بوشهر بسته بندی شده بازار داغ و پر رونقی دارد. دو عامل کیفیت بالا و خوش طعم بودنش باعث افزایش فروش شده است. این نوع خرما سرشار از پتاسیم و منیزیم می باشد، برای تقویت حافظه بسیار مفید است. برای خرید این محصول و آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید. 

فروش خرما پیارم بوشهر بسته بندی شده

معرفی انواع خرما پیارم

معرفی انواع خرما پیارم

انواع خرما پیارم عبارت هستند از؛

  • خرما پیارم هسته دار
  • خرما بدون هسته

خرمای پیارم طعم بی نظیر و خواص بی شماری دارد. به همین دلیل بازار پستدی بالای بالا دارد. این خرما به صورت صادراتی می باشد. این نوع خرما در مناطق هرمزگان و بوشهر کشت می شود. این نوع خرما به رنگ قهوه ای تیره و پوست چسبیده و نازک دارد. قند این نوع خرما از نوع فروکتوز می باشد. برای افراد دیابتی مناسب است. دارای ارزش غذایی بالای می باشد.
این نوع خرما جزء گران ترین و پر طرفدارا ترین خرما می باشد. به دلیل مرغوبیت بالای آن به عنوان خرمای شکلاتی معروف است. پوست این میوه و گوشتش چسبیده و به راحتی قابل جدا شدن نیست. و دارای طعمی بی نظیر می باشد. به همین دلیل محبوبیت فراوانی دارد. این نوع خرما فقط در ایران رشد می کند. به خاطر همین بیشتر به صورت صادراتی به فروش می رسد. این نوع خرما به دلیل داشتن مزایای بسیار از جمله خشک بودن و قابلیت نگهداری بالایش بسیار گران قیمت می باشد.

خرید خرما پیارم بوشهر با قیمت خوب

خرید خرما پیارم بوشهر با قیمت خوب خرید خرما پیارم بوشهر با قیمت خوب و کیفیت بالا از طریق مجموعه ما امکان پذیر می باشد. این محصول به دلیل خوش طعم بودنش و خواص فراوانش بسیار پر فروش می باشد. قابل ذکر است که قسمت این محصول به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد. برای مطلع شدن از قیمت روز این محصول با ما در تماس باشید. در هنگام خرید خرما پیارم بوشهر به نکات زیر توجه کنید. عبارت هستند از؛

  • در ابتدا توجه کنید، که این خرما دارای دانه درشت و پوست نازک و قهوه ای می باشد.
  • در هنگام خرید خرما بسته بندی به نشان استاندارد توجه کنید و سعی کنید از برند های معتبر را برای خرید انتخاب کنید.
  • در هنگام خرید خرما پیارم توجه کنید که این خرما شیره ندارد و مر وب می باشد.
  • در هنگام خرید درب بسته بندی خرما را بازکنید، و به روی نگاه کنید، و آن را بچشید باید طعمی شیرین و گوارا داشته باشد.
  • بهتر است در هنگام خرید، از خرید فله ای خود داری کنید. بهتر است به خرما را به صورت بسته بندی خریداری کنید.