سفارش خرما مضافتی خوشه ای درجه یک

شاید کسانی که اطلاعات تخصصی از خرما ندارند، تصورشان این باشد که در بازار یک نوع خرما در طبس بیشتر وجود ندارد، در حالی که باید گفت بالای 20 رقم خرما در کشور ما تولید و برداشت می گردد که نام آشناترین و معروف ترین نوع آن، خرما مضافتی است که از محصولات ویژه صادراتی به شمار آمده و می توانید این محصول بی نظیر را در اشکالی مانند خرما مضافتی خوشه ای درجه یک سفارش دهید.

سفارش خرما مضافتی خوشه ای درجه یک

درباره خرما مضافتی خوشه ای بیشتر بدانید

درباره خرما مضافتی خوشه ای بیشتر بدانیدخرما خاصویی 1401 یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین نمونه هایی است که در بازار کشور ما عرضه گشته و یا سیلی از توجهات از سوی خریداران داخلی و مشتریان خارجی مواجه گشته است، بهترین نوع این محصول که بیش از همه محبوب واقع شده و فروش مناسبی را نیز در همه‌ی حوزه ها کسب نموده، خرما رطب مضافتی می باشد.

اما در بخش اول گفته شد که یکی از اشکال موجود از این محصول که در بازار موجود گشته و مجاز به انتخاب آن خواهید بود، خرما مضافتی خوشه ای است که به همان طریقی که از درخت برداشت شده، همانگونه نیز به فروش می رسد.

همانطور که میدانید این خرما به رنگ مشکی و البته گاهاً قهوه ای بوده و خوشه های پرباری را به همراه دارد که برای انتخاب نیز عالی است، علاوه براین خرماهای خوشه ای مضافتی دارای طعم خاص و دلپذیری بوده و زادگاه اصلی آنها شهرستان بم واقع در استان کرمان بوده که بهترین انواع خرما را تقدیم بازارهای داخلی و صادراتی نموده است.

فروش خرما مضافتی بسته بندی صادراتی

فروش خرما مضافتی بسته بندی صادراتی یکی از بهترین خرماهای موجود در بازار که بیش از 90 درصد مردم ایران به آن علاقه نشان داده اند، خرما مضافتی است که ویژگی های خوب دیگری بدین شرح را هم می توان برای آن برشمرد:

  1. این محصول از سری خرمای گوشتی به حساب آمده و شیرینی متعادلی را نیز در خود گنجانده است که ابداً دل را نمی زند.
  2. از ظاهری شکیل و تمیز برخوردار بوده و بنابراین برای مراسمات مختلف می توان آن را جلوی مهمانان قرار داد.
  3. کیفیت این خرما در رده اول قرار داشته و به همین خاطر به عنوان برترین خرمای صادراتی آن را می شناسند که به روسیه، کانادا، ترکیه، عراق و … صادر می گردد.
  4. دارای رطوبت 15 تا 35 درصدی بوده و از این رو گلو را چندان اذیت نخواهد کرد.
  5. طبع گرمی داشته و برای درمان بیماری های بسیار مفید است و همچنین تقویت بنیه بدن را منجر خواهد گشت.
  6. همچنین فاقد شیره زیاد و چسبندگی است.

حال باید گفت که فروش خرما مضافتی که دارای چنین مشخصات مطلوبی است توسط این مرکز انجام گرفته و بنابراین می توانید این محصول بسیار خوب را در شکل های مختلف اعم از خرما مضافتی بسته بندی که کاملاً تمیز و بهداشتی است، سفارش دهید.