بیسکویت شکلاتی خارجی موجود در ایران را مجانی دریافت نمایید

خواص تغذیه ای بیسکویت
بیسکویت شکلاتی خارجی ها بسته به نوع و مواد تشکیل دهنده، دارای پروفایل های تغذیه ای متفاوتی هستند. با این حال، USDA این ارزش غذایی را برای صد گرم بیسکویت گوارشی فراهم می کند.

بیسکویت ویفری
ویفرها بیسکویت های کوکی با بافت تخت هستند که ترد، نرم، نازک و سبک هستند. آنها در ایتالیا و اتریش سرچشمه گرفتند.

این بیسکویت های خشک در طعم های مختلف، از وانیلی گرفته تا شکلاتی و گاهی اوقات با یک لایه داخلی پر از خامه در دسترس هستند.

بیسکویت زنجبیلی
کوکی‌های زنجبیلی یک خوراکی و میان‌وعده کلاسیک انگلیسی هستند. همانطور که از نام آن پیداست، بیسکویت ها دارای پودر زنجبیل و اجزای پخت اضافی مانند آرد، دارچین و جوز هندی هستند. این بیسکویت ها بافتی سفت دارند.

اما روی زبان ذوب می شوند و طعم شیرین و دلپذیری دارند. آنها یک میان وعده ترد و عالی برای خوردن با چای یا قهوه هستند.

بیسکوییتبیسکوییت

بیسکویت گوارشی
بیسکویت های گوارشی بیسکویت های شیرین نشده یا نیمه شیرین هستند که می توانند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشند.

این بیسکویت های غنی از فیبر شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. بر خلاف آرد سفید یا اجزای فرآوری شده، اینها از غلات کامل استفاده می کنند.

بیسکویت ها
بیشتر کوکی ها با توجه به بافت، خشک، غلیظ، ترد و متراکم هستند. کوکی ها انواع بیسکویت های نانوایی هستند که می توانند طعم ها و مواد پرکننده مختلفی داشته باشند. آنها به عنوان یک میان وعده سیر کننده هستند و بهتر است به تنهایی یا همراه با نوشیدنی هایی مانند چای مصرف شوند.

بیسکویت Arrowroot
بیسکویت های Arrowroot یک میان وعده مغذی و خوشمزه برای افرادی است که به دنبال جایگزین های بدون آرد برای کلوچه ها و بیسکویت ها هستند.

این بیسکویت ها شامل آرد پیکان است تا طعم منحصر به فرد و غنی، ویتامین ها و سایر درشت مغذی ها را به آنها بدهد. این ها میان وعده های ایده آلی برای ست کردن با چای یا قهوه هستند.