بادام زمینی در ترکیه از لحاظ طعمی در دنیا رتبه 1 را کسب کرده است

اگر هر روز بادام زمینی بخورید، آیا تا به حال فکر کرده اید که چه تاثیری روی شما خواهد داشت؟ آیا حتی خوردن بادام زمینی هر روز بی خطر است؟ محققان دریافته اند که خوردن روزانه بادام زمینی می تواند به سلامت قلب شما کمک کند.

آیا می خواهید درباره بادام زمینی و قلب خود اطلاعات بیشتری کسب کنید ؟

شواهد علمی نشان می دهد، اما ثابت نمی کند که خوردن 1.5 اونس در روز از اکثر آجیل ها، از جمله بادام زمینی، به عنوان بخشی از رژیم غذایی کم چربی اشباع شده و کلسترول ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.

خرید و فروش بادام زمینی در ترکیه بسیار بالا می باشد.

اگر هر روز بادام زمینی بخورید، پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و غیره دریافت می کنید! بادام زمینی پروتئین بیشتری نسبت به هر آجیل دارد (7 گرم در هر وعده)، حاوی بیش از 30 ویتامین و مواد معدنی ضروری است و منبع خوبی از فیبر و چربی های خوب است.

بادام زمینی

ویتامین ها و مواد معدنی:

ویتامین E: ویتامین E یک آنتی اکسیدان رژیمی است که به محافظت از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو، یک فرآیند فیزیولوژیکی طبیعی و در عین حال مضر کمک می کند.

منیزیم: منیزیم برای عملکرد عضلات از جمله قلب، عملکرد آنزیم و تولید انرژی مهم است.

فولات: فولات برای تقسیم سلولی مورد نیاز است، به این معنی که مصرف کافی فولات به ویژه در دوران بارداری و دوران کودکی که بافت ها به سرعت در حال رشد هستند، مهم است .

مس: مس برای تشکیل گلبول های قرمز خون و برای رگ های خونی سالم، اعصاب، سیستم ایمنی و استخوان ها ضروری است.

فسفر: فسفر برای تشکیل دندان ها و استخوان ها، رشد سلولی و عملکرد ماهیچه ها و همچنین کمک به بدن در استفاده از ویتامین ها برای ایجاد انرژی برای سلول ها مهم است.

فیبر: فیبر حجم زیادی را به رژیم غذایی شما می افزاید و به شما کمک می کند تا مدت طولانی تری احساس سیری کنید و در عین حال به هضم غذا کمک می کند.

در واقع، دستورالعمل های غذایی برای آمریکایی ها از آمریکایی ها می خواهد که برای سلامتی بهتر، غذاهای گیاهی غنی از فیبر مصرف کنند.