با مصرف نوشیدنی انرژی زا black bruin تیرگی پوست را از بین ببرید

مصرف گهگاهی یک نوشیدنی انرژی زا بعید است که مشکلی ایجاد کند.

برای کاهش آسیب احتمالی، مصرف خود را به 16 اونس (473 میلی لیتر) در روز محدود کنید و از سایر نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنید.

نوشیدنی انرژی زا black bruin دارای طعمی بی نظیر است.

نوشیدنی های انرژی زا می توانند برخی از فواید وعده داده شده خود را با افزایش عملکرد مغز و کمک به عملکرد شما در زمان خستگی یا کم خوابی به ارمغان بیاورند.

با این حال، تعدادی از نگرانی‌های سلامتی در مورد نوشیدنی‌های انرژی‌زا وجود دارد، به ویژه مربوط به مصرف بیش از حد کافئین، محتوای قند و مخلوط کردن آنها با الکل.

اگر می‌خواهید نوشیدنی‌های انرژی‌زا بنوشید، مصرف خود را به 16 اونس (473 میلی‌لیتر) در روز محدود کنید و از «شات‌های انرژی‌زا» دوری کنید. علاوه بر این، سعی کنید مصرف سایر نوشیدنی های کافئین دار را کاهش دهید تا از اثرات مضر کافئین بیش از حد جلوگیری کنید.

نوشیدنی انرژی زا

برخی از افراد، از جمله زنان باردار و شیرده، کودکان و نوجوانان، باید به طور کامل از نوشیدنی های انرژی زا اجتناب کنند.

اگرچه نوشیدن گهگاهی یک نوشیدنی انرژی زا بعید است که هیچ آسیبی به همراه داشته باشد، اما احتمالاً عاقلانه است که از مصرف نوشیدنی های انرژی زا به عنوان بخشی از برنامه روزانه خود اجتناب کنید.

اگر تصمیم به مصرف نوشیدنی های انرژی زا دارید، آنها را به بیش از 16 اونس (473 میلی لیتر) از یک نوشیدنی انرژی زا استاندارد در روز محدود کنید و سعی کنید سایر نوشیدنی های کافئین دار را محدود کنید تا از مصرف بیش از حد کافئین خودداری کنید.

زنان باردار و شیرده، کودکان و نوجوانان باید از مصرف نوشابه های انرژی زا خودداری کنند.