قیمت فروش خرمای کلوته جیرفت

جهت اطلاع از قیمت های فروش خرمای مرغوب کلوته شهرستان جیرفت می توانید در این مرکز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
خرما با توجه به طبع گرم و خواص و مزایای بالایی که دارد همواره به عنوان یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در کشور مورد استفاده قرار میگیرد. این میوه دارای تنوع بالایی در کشور می باشد و در مناطق مختلف کشور شاهد رشد و پرورش انواع گونه های خرما می باشیم.

ویژگی های خرمای کلوته

خرمای کلوته یکی از مرغوب ترین انواع خرما در شهرستان جیرفت می باشد و با توجه به مرغوبیتی که دارد توانسته علاقه مندان زیادی را شیفته خود کند. خرمای کلوته از نمونه ارقام خرمای نوع تر می باشد و دارای شهد و شیره فراوانی می باشد.
خرمای کلوته شباهت زیادی به خرمای مضافتی دارد و وجه تمایز این دو رقم خرما را می توان در رنگ روشن تر خرمای کلوته دانست. خرمای کلوته دارای رنگی متمایل به قهوه ای تیره می باشد.
خرما کلوته دارای بافتی نرم و مرطوب می باشد و گوشت این میوه در دهان به راحتی باز می شود.
عرضه و فروش خرمای کلوته در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شود که این تفاوت قیمت در میزان مرغوبیت این میوه می باشد. خرمای کلوته را می توان در بسته بندی های دو ردیف چین و سه ردیف چین در وزن های مختلف خریداری نمود.
خرمای کلوته دارای بافتی نرم و شیره فراوان می باشد و از این رو نحوه نگهداری و بسته بندی این میوه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بهترین شرایط برای نگهداری خرمای کلوته دمایی زیر ۵ درجه سانتی گراد می باشد.
منبع: بازار خرما ایران