صادرات انواع خرما به هند

آیا از شرایط صادرات انواع خرما به کشور هند اطلاع دارید؟ جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
ایران یکی از صادر کنندگان بزرگ خرما به شمار می آید و در حدود ۳۰ رقم از انواع خرمای ایرانی از ارزش تجاری و صادراتی بسیار مطلوبی برخوردار می باشند.
تا کنون و طبق آمارهای رسمی گمرکی محصول خرمای ایران به بیش از ۴۸ کشور دنیا صادر شده است.
آیا میدانید بزرگترین مشتری خرمای ایرانی کدام کشور می باشد؟
کشور هندوستان یکی از بزرگترین مشتریان خرما ایرانی می باشد و خرمای مضافتی یکی از مشتری پسندترین ارقام خرما در کشور هندوستان است. علاوه بر کشور هندوستان، ترکیه، پاکستان، چین و ژاپن دیگر خریداران خرمای ایرانی می باشند.

صادرات خرمای ایرانی

امروزه با توجه به اهمیت صادرات انواع محصولات غیر نفتی به سایر کشورها اقدامات مناسبی برای فرآوری و عرضه محصول خرما به بازارهای خارجی صورت گرفته است و شاهد استفاده از انواع دستگاه های صنعتی برای بسته بندی مناسب تر این محصول می باشیم.
برای صادرات میوه خرما توجه قابل توجهی به بسته بندی این محصول شده است و انواع خرمای ایرانی با بسته بندی های شکیل و گاها فانتزی به سایر کشورها ارسال می شود.
شرایط نگهداری انواع خرما برای مصارف داخلی و صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برخی از ارقام خرما مانند خرمای زاهدی ماندگاری بسیار بالایی دارند و برای حمل و نقل و تزانزیت این محصول نیز به اقدامات خاصی نیست. اما برخی از گونه های خرما همانند خرمای خنیزی و یا مضافتی قدرت ماندگاری کمتری دارند و حمل و نقل و ترانزیت آن می بایست با استفاده از کانتینرها یخچال دار صورت بگیرد.
منبع: بازار خرما ایران