فروشگاه عرضه خرما استعمران خوزستان

فروشگاه عرضه خرما استعمران خوزستان یکی از مراکز عمده خرما در ایران می باشد. که تمام فعالیت های خود را در سایت خرما ایران انجام می دهد.. این فروشگاه تمام خرید و فروش های خرما از جمله تجارت و صادرات آن را به صورت مستیقیم و بدون واسطه انجام می دهد. خرما استعمران یکی از خرما های محبوب و خوش طعم ایرانی می باشد. که دارای اصالت ایرانی بوده و و به عنوان یکی از ارزش هاس ککشاورزی ملی ثبت شده است.این خرمای خوش طعم و با کیفیت در اکثر مناطق خرما خیز در ایران کشت می شود. اما بهترین نوع خرما و بیشترین مقدار ان توسط خوزستان کشت می شود. به طوری که بیش از ۸۰ درصد از نخلستان های خوزستان از نخل خرما استعمران تشکیل شده است.

فروشگاه عرضه خرما استعمران فروشگاه عرضه خرما استعمران

مقدار استعمرانی که در خوزستان کشت می شود. به قدری زیاد است که ابتدا  تمام بازار های خرما در ایران را از استعمران بی نیاز می کند. و سپس بیش از نیمی از صادرات ایران را نیز تامین می کند. و یکی از پایه های اقتصادی ایران از نظر کشاورزی می باشد.

  • بهترین رقم صادراتی
  • کاملا ارگانیک
  • قیمت بسیار مناسب

خرما استعمران

این رقم دانه های درشت و متوسطی دارد. پوست خرما به رنگ قهوه ای روشن بوده. و خرما نیمه گوشتی و نیمه خشک است. خرما استعمران دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. و در محیط های مختلف دوام زیادی دارد. اگر خرما در شرایط مناسب از جمله خشک و خنک قرار بگیرد .تا مدت ها سلامت خود را حفظ می کند و کاملا سالم و تازه می ماند.

فروشگاه عرضه خرما استعمران

در سایت خرما ایران علاوه بر فروشگاه عرضه خرما استعمران  ، فروشگاه های دیگر نیز فعالیت می کنند. که خرما های خوب و با کیفیت ایرانی را عرضه می کنند. این فروشگاه ها دارای بهترین خرما ها های اصل با قیمت بسیارمناسبی می باشند.