بازار پخش انواع خرما پیارم

بازار پخش هر کیلو خمیر خرما درجه یک با شیک ترین بسته بندی ها و مهر تاییدیه تمام وزارت های بهداشتی و نظارتی با کم ترین نرخ گزاری روی محصولات آماده عرضه مستقیم تمام محصولات به تمام نقاط ایران و همچنین تمام نقاط جهان می باشد. خرما پیارم در تمام جهان به ارزش غذایی بالا و داشتن رتبه بسیار بالا در زمینه صادرات معروف است شاید برایتان سوال باشد که دلیل این مزیت و ویژگی مثبت چیست ؟! خرما پیارم با توجه به تحقیقاتی که متخصصان در بررسی های طولانی مدت به آن دست پیدا کردند از نظر وجود قند فوق العاده قند کمی داشت و آن قند محدود موجود در آن از نوع فروکتوز می باشد که این یک خبر فوق العاده برای مصرف کنندگان این نوع خرما می باشد چرا که بعد از مصرف خیلی سریع در متابولیسم بدن شرکت کرده و سریعا تجزیه می شود.

توزیع جدیدترین خرما پیارم

شیره خرما امروز سرشار و مملو از مواد معدنی مورد نیاز برای نیاز روزانه بدن می باشد و همچنین تمام ویتامین ها را در یک عدد خرمای سه گرمی در وجود خود نگه داشته است پس یک خبر خوب دیگر این که با مصرف روزانه سه الی چهار عدد تمام مواد غذایی مورد نیاز را می توانید به بدن برسانید و جوانی پوست ،رساندن کلسیم به استخوان ها و دندان ها ،تامین قند خون و… را برای بدن خود تضمین کنید.

نشانه های تایید محصولات در برند ما

  • مهر تایید وزارت بهداشت
  • مهر تایید وزارت صنعت معدن و تجارت
  • نشان حلال
  • مهر تاییدیه سازمان غذا و دارو
  • نشان استاندارد بین المللی
  • و…

به متقاضیان تازه وارد و جدید با برند ما خیر مقدم می گوییم و قدر دان تک تک حمایت های متقاضیان قدیمی و دائمیمان هستم همچنین از همه شما عزیزان برای مطالعه مطالب ما بسیار تشکر می کنیم امید است بتوانیم گوشه ای لطف های شما را جبران کنیم.