فروش عمده خرما عراقی در بازار ایران نشان داده است که هنوز هم انواع خرما ایرانی نتوانسته اند در بازار رقابت خوبی را به راه بیاندازند.
زمانی که کشوری تولیدکننده ی انواع خرما می باشد اما محصولات خود را نمی تواند عرضه کند و واردات را آزاد نموده است، بدین معنی خواهد بود که این کشور توانایی بازاریابی برای محصولات خود را نخواهد داشت و اغلب از رقابت جا می ماند.
فروش عمده خرما عراقی یکی از همین دلایل عدم بازاریابی مناسب خرمای ایرانی در بازار می باشد که به صورت فروش خرما از سایر کشورها نمود پیدا کرده است.
منبع: بازار خرما ایران
تمامی حقوق برای مجموعه خرماها محفوظ است