خرما کلوته با کیفیت و اصل جیرفت با قمیت مناسب

خرما کلوته یکی از ارقام خوش طعم خرما ایرانی است. که طعم عالی دارد . این میوه با کیفیت بسیار شبیه به رطب مضافتی بم است. و یکی از پرطرفدار ترین خرماها در ایران می باشد.خرما کلوته به طور عمده در شهرستان جیرفت واقع در کرمان کشت می شود. و تمام مراحل  رشد ای خرما در جیرفت به صورت ارگانیک  طی می شود. میوه ارگانیک بهترین نوع میوه است. چرا که خواص ذاتی ان حفظ شده است . و میوه دارای طعم و مزه ای اصلی و قوی ،خواص بسیار زیاد ،سالم و فاقد هر گونه عوارض می باشد.

خرما کلوته

خرما کلوته

خرما کلوته یکی از ارقام نیمه خشک است.که در میان سی نوع خرما ایراین دارای جایگاه خوبی است. این میوه با کیفیت و خوش طعم با توجه به قیمت مناسبی که دارد یکی از پرفروش ترین محصولات کشاورزی در ایران است. خرما یکی از بهترین میانوعده ها است. چرا که  دارای انواع ویتامین ها و املاح و مواد معدنی و…می باشد. که به سلامتی ،نشاط و تامین انرژی کمک می کند.برخی از ویژگی های ظاهری خرما کلوته عبارت است از:

  • پوست براق با چروک های ملایم و به رنگ قهوه ای تیره
  • خارک و رطب به رنگ زرو و قهوه ای روشن
  • نیمه خشک و نیمه گوشتی با بافتی نرم
  • دارای طعم شیرین و ملایم
  • اندازه متوسط و بیزی شکل
  • و…

همانطور که مشاهده می نمایید. کلوته نیز دارای ویژگی های خوب و همه پسندی است.

خرما کلوته

خرما کلوته با کیفیت و اصل جیرفت با قمیت مناسب

اگر شما طالب خرما کلوته می باشید . می توانید این خرما را در تازه ترین حالت و با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای از سایت خرما ایران خریداری نمایید. د رسایت ما امکان خرید خرما به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد و از تمام خرید های شما به صورت عمده و خرده پشتیبانی می کنیم.

شما همچنین می توانید از دیگر خرما های تازه و خوش طعم  در سایت خرما ایران دیدن فرمایید. و از کیفیت بالای محصولات ما لذت ببرید.

لطفا جهت  نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها روی نام آن ها کلیک نمایید.