قیمت خرما کلوته ارگانیک جیرفت

قیمت خرما کلوته  در سایت ما مناسب می باشد.  و شما خرمای مورد احتیاج خود را به صورت عمده و خرده از ما خریداری نمایید. ما به شما خرمای تازه را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا خریداری نمایید.

خرما ارگانیک

در دنیای پیشرفته امرزوی کود ها و هورمون های رشدی تولید شده اند. که باعث می شود میوها در مدت زمان کمتری برسند. البته این میوه ها فقط اندازشان درشت می شود. و از نظر کیفیت،طعم ،مواد ریز مغذی و..ضعیف می باشند. و حتی مضراتی را با خود به همراه دارند.اما خرمای کلوته ای که در ایران کشت می شود کاملا ارگانیک می باشد. به همین دلیل بسیار خوش طعم و مفید می باشند. در تمام جهان میوه های ارگانیک گران می باشند. اما در سایت خرما ایران با نازل ترین قیمت بفروش می رسند.

قیمت خرما کلوته

خرما کلوته جیرفت

خرما کلوته بسته به زمانی که از نخل چیده می شود. می تواند نیمه خشک و یا ترباشد. هرچه خرما دیر تر چیده شود رطوبت بیشتری خواهد داشت. این میوه دارای اندازه متوسط و گوشتی نرم و لطیف است. کلوته دارای پوستی به رنگ قهوه ای ملایم است. اگرچه پوست براق است اما زیاد صاف نیست.شما می توانید این میوه خوش طعم در در صبحانه و میانوعده مصرف نمایید. و باعث شادابی و تامین انرژی بدن خود شوید.

قیمت خرما کلوته ارگانیک جیرفت

قیمت خرمای کلوته در سایت ما بسیار مناسب است. و شما می توانید جهت خرید این محصول با مشاوران خوب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت خرما کلوته

سایت خرما یکی از بهترین عرضه کنندگان خرما در ایران می باشد. که از وجود مشاوران،تاجران و …با تجربه و موفق بهره می برد. و تمام اهداف خود را مبنی بر رضایت مندی شما پیش می برد. شما می توانید از دیگر خرما های خوب ما دراین سایت دیدن فرمایید.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.