خرمای مضافتی بسته بندی شده اصل بم با قیمت مناسب

خرمای مضافتی بسته بندی شده اصل بم با قیمت مناسب در سایت خرما ایران موجود می باشد. شما می توانید بهترین و خوش طعم ترین خرما های ایرانی را با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده و خرده خریداری نمایید. ما به شما بهترین و خوش طعم ترین ارقام ایرانی را عرضه می نماییم. و در تمام مراحل چیدن ،نگهداری و حمل و نقل خرما رعایت نکات بهداشتی را اصل کار خود قرار داده ایم.

خرمای مضافتی بسته بندی شده

خرمای مضافتی یکی از ارقام خوب خرما می باشد. می دانیم که خرما دارای سع مرحله ی رشد به نام های خارک،رطب و خرمای کاملا رسیده می باشد. خرمای مضافتی بیشتر در مرحله یرطب که یک مرحله قبل از رسیدن کامل آن می باشد چیده می شود. چرا که این میوه  در این مرحله دارای رطوبت بالایی است و مزه عالی دارد. هنگامی که خرما کاملا می رسد مقداری از رطوب خود را از دست می دهد و در زمره ی خرما های نیمه خشک قرار میگیرد.

خرمای مضافتی

برای بسته بندی خرما ابتدار رطب مضافتی را با دقت و رعایت نکات بهداشتی از نخل چیده می شود. و دانه های ناسالم آن ها جدا می شود. و دانه های کاملا سالم و تمیز در بسته های تمیز و بهداشتی چیده می شود. وزن این بسته ها از نیم کیلو شروع می شود و تا دو کیلو نیز ادامه دارد.

خرمای مضافتی بسته بندی شده اصل بم با قیمت مناسب

شما می توانید جهت خرید خرمای مضافتی بسته بندی شده  با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید. ما به شما بهترین و خوش طعم ترین خرما های اصل ایرانی را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نماییم.

خرمای مضافتی

لطفا از دیگر خرما های خوب وبا کیفیت موجود در سایت ما دیدن نمایید. ما به جهت بالا بردن اطلاعات شما ویژگی های خرما ها را به طور کامل شرح داده یم.

لطفا از دیگر خرما های خوب و با کیفیت ما دیدن نمایید.