فروش خرمای مضافتی بسته بندی شده تازه و با کیفیت بم

فروش خرمای مضافتی بسته بندی شده تازه و با کیفیت بم به صورت عمده و خرده  در سایت خرما ایران انجام می شود.خرمای بم یکی از خرما های بسیار خوش طعم ایران می باشد.که دارای طرفداران بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور می باشد.

خرما مضافتی بم

حرمای مضافتی یکی از ارقام تر و نرم و گوشتی می باشد.این رقم خوش طعم دارای دانه های متوسط بوده و  از رطوبت بالایی برخوردار هستند. رنگ این رقم تیره و مایل به مشکی است و دارای پوستی نازک و صاف می باشد که به راحتی از گوشت میوه جدا می شود.بهترین نوع و بیشترین مقدار خرما مضافتی در شهرستان بم واقع در کرمان کشت می شود. این میوه تمام مراحل رشد خود را به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی طی می کند.

فروش خرمای مضافتی بسته بندی شده تازه و با کیفیت بم

خرما بسته بندی شده

جهت بسته بندی خرما مراحل زیادی باید طی شود همچنین تمام استاندارد های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.ابندا خرما های چیده شده به طور کامل بازرسی می شوند و سپس دانه های کاملا سالم خرما به صورت دو و سه رجی در داخل مشمپای بهداشتی تعبیه شده در داخل کارتون های مناسب قرار داده می شود.

فروش خرمای مضافتی بسته بندی شده تازه و با کیفیت بم

فروش خرمای مضافتی بسته بندی شده

در سایت ما فروش خرمای مضافتی بسته بندی شده به صورت مستقیم و با قیمت بسیار منصفانه انجام می شود. شما می توانید این میوه تازه و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب  خریداری نمایید.

در سایت خرما ایران انواع رقم های خرما اعم از تر ،خشک و نیمه خشک به صورت عمده و خرده عرضه می شود.لطفا از دیگر نوع های خرما دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.