عرضه جدیدترین خرما استعمران خوزستان با کیفیت عالی

عرضه جدیدترین خرما استعمران خوزستان با کیفیت عالی در سایت خرما ایران امکان پذیر می باشد. شما می توانید خرمای ایرانی تازه و با کیفیت را با قیمت مناسب به صورت مستقیم از سایت ما خریداری نمایید. عرضه جدیدترین خرما استعمران در این سایت با همکاری تاجران منصف و کارشناسان فروش بسیار مجرب انجام می شود.

عرضه جدیدترین خرما استعمران

خرما استعمران خوزستان

این رقم معروف ترین رقم با اصالتی ایرانی است.که دارای کیفیت بالا ،مزه ای عالی ،خواص بسیار زیاد ،دوام و ماندگاری بالا ،قیمت مناسب می باشد. کشت انبوه و انحصاری این رقم مربوط به استان خوزستان می باشد. خوزستان خرمای استعران به مقدارانبوه و با بالاترین کیفیت ممکن  کشت می کند. حدود ۸۰ درصد از نخلستان های این استان به کشت خرما استعمران مشغول هستند. این محصول مهم ترین محصول کشاورزی خوزستان است و تمام تلاش خود را می کنند تا ان را در بهترین شرایط کشت و عرضه نمایند.

عرضه جدیدترین خرما استعمران

خرمای استعمران رقم نیمه خشک،نیمه گوشتی،دانه درشت و کشیده ای است. رنگ خرمای استعمران قهوه ای روشن است.پوست ان براق است و چروک های کمی در سطح پوست مشاهده می شود. این رقم نیز همانند دیگر خرما های ارگانیک برای سلامتی بدن بسیار مفید است.

عرضه جدیدترین خرما استعمران خوزستان با کیفیت عالی

خرمای استعمران با کیفیت ،خرمایی است که تازه باشد و کشت اصل خوزستان باشد. شما می توانید این خرما را با قیمت بسیار مناسب و کیفیتی عالی از طریق سایت خرما ایران خریداری نمایید.

در سایت ما علاوه بر خرمای استعمران،انواع خرمای ایرانی به صورت عمده و خرده عرضه می شود. شما می توانید از دیگر محصولات ما دیدن نمایید و از کیفیت بالا و قیمت  مناسب آن ها بهره مند شوید.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.