خرید انواع خرما  ربی ایرانشهر با کیفیت عالی

خرید انواع خرما  ربی ایرانشهر با کیفیت عالی را با ما تجربه نمایید. خرما ربی یکی از معروف ترین خرما های ایرانی می باشد. این خرما بسیار خوش طعم و با کیفیت می باشد. و از جمله محصولات کشاورزی مهم ایران است. کشت این خرما به صورت اننحصاری توسط شهرستان ایرانشهر واقع در سیستان و بلوچستان انجام می شود.و حدود ۸۰ درصد از نخلستان های ایرانشهر مختص به کشت خرما ربی است.

خرید انواع خرما ربی

خرما ربی

یکی از نمونه ارقام خرمارهای نیمه خشک  و نیمه گوشتی است. که ظاهری زیبا  دارد و از میزان شیرینی متوسطی  و ملایمی برخوردار است.ربی رقم کشیده و به رنگ مشکی براق با تنالیته های قرمز می باشد، پوست خرمای ربی کمی چروکیده است و میزان چسبندگی هسته به گوشت میوه خیلی زیاد نیست.خرما ربی نیز همانند دیگر ارقام خرما خواص بسیار زیادی دارد. و از جمله میوه هایی است که خواص ضد سرطان و ضد پوکی استخوان دارد.

خرید انواع خرما ربی

خرما علاوه بر این که سرشار از خاصیت می باشد و به عنوان میوه استفاده می شود.بعنوان شیرینی کنار چای و شیر و همچنین شیرین کننده طبیعی محصولات مختلف از جمله کیک و بیسکویت در صنایع غذایی نیزاستفاده نمی شود. چرا که استفاده از یک میوه به جای شیرین کننده های صنعتی به سلامتی بدن کنم می کند.

خرید انواع خرما ربی

خرید انواع خرما  ربی ایرانشهر با کیفیت عالی

شما می توانید این محصولات را با شرایط بسیار خوب از سایت خرمای ایران خریداری نمایید. شما همچنین می توانید از دیگز میوه های خوب و با کیفیت ما دیدن نمایید.

به جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.