فروشگاه خرده خرما کلوته جیرفت

فروشگاه خرده خرما کلوته جیرفت یکی از مراکز عمده عرضه خرما در ایران می باشد. که خرما های تازه و با کیفیت را در تمام شهر ها عرضه می نماید. خرما کلوته بسیار خوش طعم و با کیفیت می باشد. و مهم ترین محصول این فروشگاه است.این خرما به طور عمده درشهرستان جیرفت واقع در کرمان کشت می شود.البته کشت خرما کلوته در تمام مناطق خرما خیز ایران امکان دارد. اما کشت انحصاری آن مربوط به جیرفت می باشد.

فروشگاه خرده خرما کلوته

فروشگاه خرده خرما کلوته جیرفت

خوشبختانه در کشور ما به مقدار بسیارزیادی خرما  با تنوع زیادی کشت می شود.تمام خرما های ایرانی کاملا ارگانیک می باشند. و در رشد و پرورش آن ها از هیچ گونه کود شیمیایی استفاده نشده است.به همین دلیل این محصولات بسیار سالم و با کیفیت می باشند. و به سلامتی بدن کمک زیادی می کنند.

خرما کلوته نیمه خشک و نیمه گوشتی می باشد.دارای رنگ قهوه ای ملایمی بوده . و همچنین پوست ان زیاد صاف نمی باشد.این خرما دارای طعم عالی بوده و سرشار از مواد مفیدی و غنی برای بدن می باشد. که از ضعف و کسلی بدن جلوگیری می کند. و موجب رشد و استحکام استخوان ها می شود.

فروشگاه خرده خرما کلوته

شما می توانید جهت خرید از فروشگاه خرده خرما کلوته جیرفت  از طریق سایت خرما ایران اقدام نمایید.

در سایت ما بهترین خرما های ایرانی عرضه می شوند.که بسیار تازه و خوش طعم و بسیار تازه می باشند.و با قیمت بسیار مناسب عرضه می شوند.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها برروی نام آن ها کلیک نمایید.