قیمت فروش مستقیم خرما زاهدی بوشهر

قیمت فروش مستقیم خرما زاهدی بوشهر را می توانید از مشاوران خوب سایت خرما ایران بپرسید. قیمت فروش خرما زاهدی بسیار ناسب می باشد. و یکی از میوه های ارزان قیمت می باشد. خرما زاهدی دارای طعم عالی و کیفیت بسیار بالایی است. این میوه خوش طعم با داشتن کیفیت بالا و همچنین رنگ طلایی و زیبا یکی از ارقام محبوب خرما در ایران است.

قیمت فروش مستقیم خرما زاهدی

خرما زاهدی بوشهر

این میوه دارای انواع ویتامین ها،مواد معدنی و فیبر ها می باشد. که موجب سلامتی بدن می شود.و به شادابی و نشاط تمام اعضای بدن کمک می کند. وجود املاح و مواد معدنی مفید در خرما از جمله کلسیم ،آهن ،گوگرد ،فسفر ،منیزیم و… موجب سلامت و رشد و استحکام استخوان ها شده و همچنین باعث رفع ضعف و خستگی می شود.

خرما زاهدی میوه تمام خشک و نیمه گوشتی است. بافت خرما کمی نرم است. و این میوه به دلیل رطوبت کمی که دارد. یکی از میوه های مقاوم می باشد. که می تواند مدت های زیادی در شرایط محیطی مختلف سلامت و تازگی خود را حفظ کند.به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب ها جهت صادرات می باشد.

شما می توانید از دیگر خرما های خوب وبا کیفیت در سایت خرما ایران دیدن فرمایید.ما به شما بهترین و خوش طعم ترین خرما ها را با یفیت بسیار بالایی عرضه می نماییم.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.