فروش خرمای مضافتی  اصل بم با قیمت مناسب

فروش خرمای مضافتی  اصل بم با قیمت مناسب در سایت خرما ایران انجام می شود. خرمای مضافتی یکی از خوش طعم ترین خرما های پرطرفدار در ایران می باشد و دارای خواص زیادی نیز می باشد.این میوه  خوش طعم و با کیفیت بصورت عمده در شهرستان بم واقع در کرمان کشت می شود. و برای کشت آن به صورت کاملا ارگانیک زحمت فراوانی کشیده می شود و تمام تلاش ها بر این است که تا میوه با بالاترین کیفیت ممکن  کشت شود.

فروش خرمای مضافتی

خرمای مضافتی بم

خرمای مضافتی یکی از بهترین میوه های ایران می باشد که دارای مز عالی و قیمت مناسب می باشد. این میوه دارای قدمت دیرینه در ایران می باشد و در خارج از ایران نیز طرفداران زیادی دارد که زمینه را برای صادرات موفق آمیز آن فراهم می کند. این میوه خوش طعم علاوه برای خواص ذاتی محبوب برای سلامتی بدن بسیار مفید است و کمک زیادی به سلامتی و نشاط و شادابی بدن می کند.

فروش خرمای مضافتی

این میوه دارای پوست نازک و هسته کوچکی  می باشد. که هر دو به راحتی از گوشت جدا می شوند. اندازه خرما متوسط می باشد و دارای گوشت نرم و لطیف است که به راحتی جوییده می شود. بارز ترین ویژگی خرمای مضافتی رطوبت بالای آن می باشد. این میوه دارای رطوبت بسیار زیاد و حدود ۱۵ الی ۳۵ درصد می باشد.این خرما در مرحله ی رطب مرطوب می باشد و در مرحله ی کاملا رسیده  به نوع نیمه خشک مبدل می گردد. به همین دلیل بیشتر در مرحله ی رطب چیده می شود.

فروش خرمای مضافتی  اصل بم با قیمت مناسب

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از فروش خرمای مضافتی  اصل بم توسط سایت خرما ایران با مشاوران خوب ما تماس بگیرید. در سایت ما انواع خرمای های خوش طعم و با کیفیت به صورت عمده و خرده عرضه می شوند.لطفا از دیگر خرما های ما دیدن نمایید.

لطفا از دیگر خرما های خوب و با کیفیت ما دیدن نمایید.