مرکز پخش جدیدترین خرما مضافتی بم  با کیفیت بسیار بالا

مرکز پخش جدیدترین خرما مضافتی بم  با کیفیت بسیار بالا ،یکی از بهترین فروشگاه های عرضه خرما در ایران می باشد. این مرکز خرما های تازه و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نماید.و شما می توانید بهترین نوع رقم مضافتی را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایید.

مرکز پخش جدیدترین خرما مضافتی

خرما مضافتی بم

خرما مضافتی  یکی از ارقام خوب و تر خرما در ایران می باشد.این میوه خوش طعم دارای اندازه متوسط و هسته کوچک و پوست نازک می باشد. بهترین رقم مضافتی در شهرستان بم واقع در کرمان کشت می شود. سعی کنید  خرما ی مضافتی تازه را خریداری نمایید تا از همه خواص بی نظیر این میوه بهره مند شوید. خرما ی مضافتی سرشار از انواع  ویتامین ها،املاح و مواد معدنی ،فیبر ها و…می باشد.  به همین دلیل برای سلامتی بدن بسیار مفید است.

مرکز پخش جدیدترین خرما مضافتی

در ایران حدود سی رقم خرما کشت می شود. میان این سه رقم هر سه نوع خشک،نیمه خشک،تر کشت می شودو موجود می باشد. خرما های که در کشور ما کشت می شوند همگی ثمر نخل های کهنسال و بسیار قوی می باشند و از هیچ نوع هورمون رشد،کود های شیمایی صنعتی و … در رشد این میوه مصرف نمی شود.

خرید خرمای مضافتی بم

شما می توانید جهت خرید از مرکز پخش جدیدترین خرما مضافتی بم با مشاوران خوب سایت ما تماس بگیرید. ما به شما خرمای تازه و با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می نماییم. در سایت ما انوع خرما ایرانی عرضه می شود که همگی دارای کیفیت تضمینی بوده و محصولات اصل شهرهای خرما خیز ایران می باشند.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید