فروش خرمای کلوته درجه یک جیرفت بصورت عمده

فروش خرمای کلوته درجه یک جیرفت بصورت عمده و با قیمت بسیار مناسب  در سایت خرما ایران انجام می شود. شما می توانید  بهترین و خوش طعم ترین ارقام خرما را بدون واسطه از ما خریداری نمایید. و از مزایای خرید مستقیم از جمله هزینه کمتر بهره مند شوید.

فروش خرمای کلوته

خرمای کلوته درجه یک

خرمای کلوته یکی از ارقام بسیار عالی می باشد که از طعم بسیار خوبی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. این میوه ی خوش طعم جز ارقام نیمه خشک و نیمه گوشتی می باشد و پوستی صاف و براق دارد . بافت خرما و نرم و لطیف است و به رطب مضافتی بم نزدیک می باشد.این میوه ی خوش طعم دانه های متوسطی دارد و بسیار مفید می باشد.

خرمای درجه یک را می توان از ویژگی های آن به راحتی تشخیص داد . خرمای با کیفیت باید دارای پوستی یکدست با رنگ طبیعی باشد. هر گونه تغییر رنگ در پوست خرما نشان از فساد ان می باشد. بافت خرما باید فاقد هر گونه کرم خوردگی ،آفت زدگی ،گند زدگی و… باشد. یکی دیگر از نشان های عدم کیفیت خرما له شدگی ،پرش شدگی  و شکرک می باشد. خرمای با کیفیت خرمای تازه ای است که بوی شیرین و مطبوعی دارد و فاقد  هر گونه بوی تخیمر و ترشیدگی است.

فروش خرمای کلوته
فروش خرمای کلوته درجه یک جیرفت بصورت عمده

می توانید جهت اطلاع دقیق تر  از زمان فروش خرمای کلوته درجه یک جیرفت بصورت عمده توسط سایت خرما ایران با مشاوران خوب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

در سایت ما انواع خرمای تازه و با کیفیت با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده عرضه می شود. شما می توانید از دیگر خرما های ما دیدن نمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها روی نام آن ها کلیک نمایید.