فروش خرما زاهدی با کیفیت  و خوش طعم بوشهر

فروش خرما زاهدی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سایت ما انجام می شود. شما می توانید این خرمای تازه و با کیفیت را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید. و از کیفیت بالای محصول لذت ببرید.در سایت ما انواع خرمای ایرانی از جمله خرما زاهدی بصورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می شود. و باعث می شود که میوه در انبار فروشندگان مختلف قرار نگیرد و تازگی و سلامت خ.د را از دست ندهد. همچنین این پروسه باعث می شود.تا قیمت محصول به طرز چشم گیری کاهش یابد.

فروش خرما زاهدی

خرما زاهدی بوشهر

خرما زاهدی دارای قیمت بسیار مناسبی است. و  تقریبا ارزان ترین نوع خرما در ایران می باشد. اما علی رغم این قیمت ارزان کیفیت خرما بسیار بالا است. و طعم فوق العاده خوبی نیز دارد. خرما زاهدی رقم خشک و نیمه گوشتس است. که مزه خوبی دارد و دارای انواع ویتامین ها و … می باشد. رنگ خرما کلوته زرد و طلایی است. که یکی از شادترین رنگ ها در میان ارقام مختلف خرما را دارا می باشد. اندازه خرما کلوته متوسط است و شکا دانه ها بیزی است.

فروش خرما زاهدی با کیفیت  و خوش طعم بوشهر

بیشترین مقدار و بهترین نوع خرما زاهدی دراستان بوشهر کشت می شود. این استان دارای نخلستان های عظیم رقم زاهدی است. نخل زاهدی از کاشتن دانه خرما طی سال های زیادی به عمل می آید. و خود نخل دارای مقاومت بالایی در برابر شوری خاک و عوامل دیگر فرسایش دارد. و سال های زیادی ثمر مستمری دارد.

فروش خرما زاهدی

در سایت ما انواع خرمای تازه و با کیفیت بصورت عمده و خرده عرضه می شود. و شما می توانید انواع مختلف خرما را در مقدار مورد نیاز به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هرکدام از خذما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.