خرما مضافتی تازه و با کیفیت بم

خرما مضافتی یکی از بهترین خرما های خوب ایرانی است. این میوه کیفیت بالا و مزه عالی دارد.و به بیش از هفتاد کشور دنیا صادر می شود.خرما مضافتی بم که بیشتر با نام رطب مضافتی شناخته شده است. دارای رطوبت بالا ،طعمی شیرین و شیره فراوان می باشد. همانطور که می دانید خرما در سه مرحله خارک،رطب و خرما رشد می کند. و مضافتی به دلیل شیره فراوانی که دارد در همان مرحله رطب کاملا رسیده و آبدار و خوش طعم می باشد.

خرما مضافتی

خرما بسیار مرطوب و بسیار خوش و مناسبی می باشد.این میوه بیشتر در شهرستان بم واقع در کرمان کشت می شود. و دارای مزه عالی است. نرم و گوشتی و بسیار لطیف بوده و دارای رنگ تیره و پوست صاف می شود.پوست به راحتی از گوشت جدا می شود.می توان ان را هم بصورت مستقیم  به عنوان میوه در میانوعده  ،پذیرایی و..مصرف نمود. و هم از آن فرآورده های خوب تهیه نمود.

خرما مضافتی

مهم ترین فرآورده ای که از خرما مضافتی به دست می آید. شیره خرما می باشد. زیرا شیره این میوه زیا د است و بازدهی خوبی دارد.شیره از سه روش به دست می آید. حوضچه های بزرگ سیمانی ،سبد های بزرگ بافته شده از چوب،و جوشاندن و صاف کردن خرما.در روش سبد و حوضچه سیمانی  مقدار زیادی خرما را داخل محفظه می ریزند و شیره خرما از سوراخ های پایینی  داخل ظرف می ریزند. اما در روش جوشاندن خرما را تا درجهی مناسبی می جوشانند و سپس موتد جتمد را از ان جدا می کنند.

در سایت ما انواع خرمای خوب و با کیفیت به صورت عمده و خرده عرضه می شوند. میوه های ما کاملا تازه و سالم می باشند. و همگی محصولات اصل ایران می باشند.قیمت مناسب این خرما ها و همچنین تنوع بالا موجب جلب رضایت شما خواهد بود.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان کلیک نمایید.