فروش خرما زاهدی خوش طعم و با کیفیت بوشهر به صورت عمده و خرده

فروش هر کیلو خمیر خرما خوش طعم و با کیفیت بوشهر به صورت عمده و خرده در سایت خرما ایران انجام می شود. شما می توانید از طریق سایت خرما ایران خرمای تازه و با کیفیت را با قیمت مناسب از فروشگاه ها و نماینده های معتبر خریداری نمایید. ما به شما بهترین و خوش طعم ترین خرما های ایرانی را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نماییم.

فروش خرما زاهدی

خرما زاهدی

در بعضی از مناطق کشور این رقم را با نام قصب نیز می شناسند. زاهدی یک رقم تمام خشک و بسیار با کیفیت می باشد که دارای مزه عالی نیز می باشد. این میوه ی خوش طعم سرشار از انواع ویتامین ها،املاح و مواد معدنی مفید و ضروری برای بدن ،فیبر ها ،پروتین و قند های گیاهی مفید می باشد. بافت خرمای زاهدی نیمه گوشتی و نرم است. و پوست زرد رنگ و زیبایی دارد که پوست و گوشت بهم چسبیده اند و دارای مزه عالی اند.

مصرف شیره خرما امروز توسط تمام پزشکان و متخصصین تغذیه توصیه می شود. زیرا خرما یک منبع غذایی بسیار مقوی و کامل می باشد. می توان بجز کیک و بیسکویت های نه چندان مفید خرما را همراه شیر سرو نمایید. همچنین خرما بهترین جایگزین برای قند و شیرینی جات صنعتی در کنار چای می باشد.

فروش خرما زاهدی

فروش خرما زاهدی خوش طعم و با کیفیت بوشهر به صورت عمده و خرده

جهت اطلاع از زمان دقیق فروش خرما زاهدی خوش طعم  با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید.ما به شما بهترین و خوش طعم ترین خرما های ایرانی را عرضه می نماییم.

در سایت ما انواع خرمای تازه و خوش طعم ایرانی با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. لطفا از دیگر ارقام این میوه خوش طعم دیدن نمایید.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.