فروش خرما مضافتی بسته بندی شده بم به صورت عمده

فروش خرما مضافتی بسته بندی شده بم به صورت عمده یکی از مهم ترین فعالیت های ما می باشد. تعداد محدودی از خرما ها را می توان هم به صورت بسته بندی شده و هم فله ای عرضه نمود. اما عرضه ی خرما مضافتی در هردو حالت بسیار رایج می باشد. و شما می توانید بسته های خرمای مضافتی را در تمامی فروشگاه های محل زندگی خود خریداری نمایید.

فروش خرما مضافتی

خرمای مضافتی از جمله  خرما های پرطرفدار می باشد که دارای طعم بسیار عالی است. و از جمله  ارقام پر فروش در داخل و خارج از کشور می باشند.

خرمای مضافتی بسته بندی شده

خرمای مضافتی  یکی از ارقام تر و گوشتی و نرم است که باید با حساسیت ویژه ای حمل و نقل و عرضه شود تا دانه های خرما سالم بمانند و دچار فساد و له شدگی نشوند. این میوه یخوش طعم پس از چیده شدن در نخلستان مورد بررسی قرار می گیرد و دانه های ناسایم ،له شده،پلاسیده،آلوده و… جدا می شوند. و دانه های سالم و یکدست خرما در داخل جعبه های مناسب به صورت چند رج مرتب چیده می شوند. وزن جعبه های خرما از ۶۵۰ گرم شروع می شود و قیمت ان ها به نسبت هر کیلو خرما محاسبه می شود.

بهترین رقم مضافتی در شهرستان بم واقع در کرمان کشت می شود و برای کشت خرما  از هیچ نوع کود شیمایی و صنعتی استفاده نمی شود. این میوه دارای خواص بسیارزیادی می باشد که می توان خواص آن را یکی از دلایل مهم محبوبیت آن شمرد. مصرف روزانه این میوه باعث می شود تا بدن از انواع  ویتامین ها،املاح و مواد معدنی،فیبرها ،قند های گیاهی مفید و… موجود در میوه بهره مند شود.

فروش خرما مضافتی

فروش خرما مضافتی بسته بندی شده بم به صورت عمده

اگر می خواهید خرمای مضافتی بسته بندی شده خریداری نمایید. با ما همراه باشید تا میوه ای سالم و خوش طعم را با قیمت بسیار مناسب  به شما عزیزان عرضه نماییم. ما با فروش خرما مضافتی بسته بندی شده  در تمام ایران امکتن خرید مستقیم و بدون واسطه را به شما عزیزان می دهیم.

لطفا از دیگر ارقام خوب و با کیفیت موجود در سایت ما دیدن نمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها روی نام آن ها کلیک نمایید.