فروش خرما مضافتی خوش طعم بم به صورت عمده و خرده

فروش خرما مضافتی خوش طعم بم به صورت عمده و خرده در تمام شهر های ایران توسط مشاوران مجرب و تاجران خوشنام در سایت خرما ایران انجام می شود. شما می توانید این میوه ی خوش طعم را به صورت مستقیم و بدون هیچ دلال و واسطه با قیمتی بسیار نازل خریداری نمایید. ما کیفیت خرما های خود را تضمین می نماییم و اطمینان می دهیم شما از خرید خود راضی خواهید بود.

فروش خرما مضافتی

خرما

خرما میوه ای گرمسیری با کیفیت بسیار بالا و طعمی بسیار خوب و منحصربفرد می باشد. این میوه دارای انواع مختلفی می باشد که بیش از سی نوع آن در ایران کشت می شود. خرما ها معمولا به سه دسته کلی تقسیم می شوند.

  1. خشک
  2. نیمه خشک
  3. تر

رقم مضافتی بم اگر در مرحله ی رطب چیده شود جز ارقام تر و اگر به صورت خرمای کاملا رسیده  چیده شود جز ارقام نیمه خشک قرار می گیرد. به دلیل استقبال مردم از رقم تر این میوه بیشتر در هنگام رطب چیده می شود.این میوه نرم و لطیف و گوشتی است و حددود ۱۵ الی ۳۵  درصد از ان را رطوبت یا همان شیره تشکیل  می دهد. رطوبت بالای این میوه آن را به بهترین خرما جهت تهیه س شیره تبدیل کرده است.رطب مضافتی بم دارای رنگ مشکی و پوستی صاف و نازک است که به راحتی از گوشت ان جدا می شود.

فروش خرما مضافتی

فروش خرما مضافتی خوش طعم بم به صورت عمده و خرده

ما در سایت خرما ایران فروش خرما مضافتی را بهترین شرایط ممکن انجام می دهیم. این میوه کاملا با کیفیت می باشد و از قیمت مناسبی برخوردار است.

در سایت ما انواع ارقام ایرانی با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود.لطفا از دیگر ارقام دیدن نمایید.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.