فروش خرما پیارم حاجی آباد با قیمت مناسب

فروش خرما پیارم حاجی آباد با قیمت مناسب و همچنین با بهترین کیفیت توسط تاجران خوب سایت خرما ایران انجام می شود. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین خرمای ایرانی را به صورت مستقیم و بدون واسطه از سایت ما خریداری نمایید. خرید مستقیم یکی از بهترین راه های خرید در ایران می باشد.چرا که دست دلالان و واسطه های سودجو از محصولات اصل کوتاه می شود. و شما می توانید محصول را با قیمت واقعی آن خریداری نمایید.

فروش خرما پیارم

خرما پیارم

خرما پیارم یکی از بهترین خرما های نیمه خشک و دانه درشت می باشد. کیفیت این محصول بسیار بالا می باشد و از خواص بسیار زیادی بهره مند می باشد.خواص این میوه به حدی زیاد می باشد که می توان آن را به به عنوان یکی از منابع غذایی مهم و غنی در رژیم غذایی روزانه قرار داد.

خرما ی پیارم دارای پوستی نه چندان صاف است که به گوشت چسبیده و گوشتی سفت و شکلاتی مانند دارد که به راحتی جوییده می شود. و بسیار لذیذ است. قد این رقم نیمه گوشتی حدود ۷ الی  ۱۰ سانتی متر می باشد و شکلی کشیده و بیزی مانند دارد. کشت انحصاری این میوه مربوط به شهرستان حاجی آباد واقع در شمال هرمزگان می باشد.که از نظر جغرافیایی به کرمان بسیار نزدیک می باشد و دارای نخلستان های عظیم بوده و از آفتاب داغ و خوبی بهره می برد که در رشد میوه تاثیر مثبت بسیار زیادی دارد.

فروش خرما پیارم حاجی آباد با قیم

فروش خرما پیارمت مناسب

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش خرما پیارم حاجی آباد با قیمت مناسب در سایت ما با شماره های مندرج در پایین صفحه تماس بگیرید.

در سایت انواع خرمای با کیفیت و خوش طعم ایرانی با قیمت مناسب عرضه می شود. لطفا از دیگر خرما های ما دیدن فرمایید.

لطفا از دیگر خرما های خوب و با کیفیت ما دیدن نمایید.