فروش خرما کلوته تازه و با کیفیت جیرفت

فروش خرما کلوته در بسیاری از نمایندگی ها،فروشگاه ها و سایت ها انجام می شود. این خرمای تازه وبا کیفیت یکی از بهترین محصولات غذایی می باشد. در ایران حدود سی نوع خرما کشت می شود. که رقم کلوته یکی از ارقام معروف ان می باشد.

فروش خرما کلوته

خرما کلوته جیرفت

خرما کلوته یکی از ارقام نیمه خشک و نیمه گوشتی می باشد. گوشت نرم و لطیفی دارد که به راحتی جویده می شود.کلوته رنگ قهوه ای تیره اس دارد رنگ خارک و رطب آن زرد و قهوه ای روشن می باشد.طع ان شیرین است و شیرینی ملایمی دارد.خوردن خرما به سلامتی بدن کمک می کند. و بسیار مواد و عنصر های مورد نیاز بدن را تا حد نرمالی تامین می کند. یکی از بهترین عناصر موجود در خرما اهن می باشد. آهن موجود در خرما باعث می شود تا اکسیژن  به وسیله خون به راحتی جابه جا شود.و  از کسلی،ضعف،خستگی و…جلوگیری شود.

فروش خرما کلوته

این میوه علاوه بر اهن سرشار از کلسیم،پتاسیم،فسفر،گوگرد،منیزیم،فولات،فلورین و…می باشد. هر کدام برای تقویت سیستم عصبی ،استخوان ها،سلامت خون،سلامت دندان هاو…

فروش خرما کلوته تازه و با کیفیت جیرفت

اگر طالب خرما تازه و با کیفیت هستید. می توانید این میوه را به صورت عمده و خرده از سایت ما خریداری نمایید. ما به شما بهترین وخوش طعم ترین میوه را عرضه می نماییم.شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و خرده و همچنین حضوری و یا غیر حضوری خریداری نمایید.

شما همچنین می توانید  در سایت ما بهترین خرما های ایرانی را خریداری نمایید. همه محصولات ما اصل می باشند. و  کشت شهر های خرما خیز ایران می باشند.لطفا از دیگر خرما های خوب ما دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هرکدام از خذما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.