مرکز خرید خرده خرما کلوته با کیفیت جیرفت

مرکز خرید خرده خرما کلوته  یکی از مراکز خوب و فعال در سایت خرما ایران می باشد. این مرکز خرمای کل.ته و با کیفیت را بصورت عمده و خرده در تمام ایران عرضه می نماید.

خرما کلوته

خرما کلوته رقم خاصی از خرمای ایرانی است . این میوه دارای طعم خوب ،کیفیت بالا ،قیمت مناسب می باشد و از جمله خرما های پرطرفدار  در ایران  می باشد. بیشترین خرما ی کلوته در شهرستان جیرفت کشت می شود. این شهرستان به طور عمده خرمای  کلوته و با کیفیت را کشت  می کند و تمام تلاش خود را می کند تا خرما ها به صورت کاملا ارگانیک رشد کنند.

مرکز خرید خرده خرما کلوته

خرما کلوته نیمه خشک  و نیمه گوشتی می باشد. اینی میوه از نظر طعم بسیار شبیه به رطب مضافتی بم می باشد. خارک کلوته به رنگ زرد،رطب آن به رنگ قهوه ای روشن و خرمای کاملا رسیده آن رنگ قهوه ای تیره ای دارد. بافت خرما نرم و لطیف است و پوست ان براق  بوده و چروک های در پوست خرما به صورت نامنظم موجود می باشد.

مرکز خرید خرده خرما کلوته با کیفیت جیرفت

خرمای کلوته خرمای مقاومی است که در برابر شرایط  محیط دوام خوبی دارد اما  در صورتی که به صورت بهداشتی نگهداری و حمل و نقل نشود سلامت و کیفیت خود را از دست می دهد. شما می توانید سالم ترین و با کیفیت ترین خرمای کلوته را از طریق سایت خرما ایران خریداری نمایید. ما به شما بهترین ها را عرضه می کنیم.

مرکز خرید خرده خرما کلوته

در سایت خرما ایران علاوه بر مرکز خرید خرده خرما کلوته ،مراکز و نمایندگی ها خوب  دیگری نیز فعالیت دارند. و شما  می توانید انواع خرمای خوب و با کیفیت ایرانی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.