مرکز خرید عمده خرما ربی ایرانشهر

مرکز خرید عمده خرما اماده عرضه انواع خرما تازه و با کیفیت می باشد. و شما می توانید حدود سی نوع خرما ایرنی را با قیمت مناسب خریداری نمایید. در ایران انواع خرما بصورت کاملا ارگانیک کشت می سود. و شهرهای  گرمسیری زیادی به کشت این خرما مشغول می باشند.مانند:بم ،جیرفت،ایرانهشر،حاجی آباد ،کرمان و…که هر کدام به طور انحصاری به کشت نوع مناسب از میوه را انجام می دهند.

مرکز خرید عمده خرما

خرما ربی ایرانشهر

این رقم نیمه خشک می باشد. دارای طعمی عالی و شیریینی ملایمی استاین رقم نیمه گوشتی است  و پوست و گوشت ان به هم چسبیده است. ای رقم در رنگ خود دارای تنالیته های قرمز می باشد. به همین دلیل به ان خرما ربی می گویند.خرما ربی سرشار از املاح و مواد معدنی می باشد.که باعث سلامتی بدن می شود.

سعی کنید هر روزه یکی الی دو عدد خرما در رژیم غذایی خود قرار دهید. چرا که خرما دارای عناصر بسیار خوبی است که باع سلامتی بدن می شود. و موجب تامین انرژی بدن می گردد. در خرما اهن ،کلسیم،پتاسیم و… وجود دارد. فلورین موجود در خرما باعث سلامتی دندان ها می باشد. یکی دیگر از املاح موجود در خرما فولات می باشد که فولات به ویژه در سلامتی بدن مادران باردار تاثیر مثبت می گذارد.

مرکز خرید عمده خرما

مرکز خرید عمده خرما ربی ایرانشهر

شما می توانید جهت ارتباط با مرکز خرید عمده خرما ربی ایرانشهر و همچنین خرید و سفارش محصول با مشاوران خوب سایت ما  تماس حاصل فرمایید.و تمام اطلاعات کامل را دریافت نمایید.

در سایت خرما ایران انواع میوه های خوب و با کیفیت بصورت عمده و خرده عرضه می شود. تمام خرما ها  به صورت کاملا  مستقیم عرضه می شوند. وتاجران سایت ما با هیچ دلال یا فروشنده واسطه ای در ارتباط نمی باشند.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.