خرمای زاهدی با کیفیت بوشهر با قیمت مناسب

خرمای زاهدی با کیفیت بوشهر با قیمت مناسب را می توانید از سایت خرما ایران خریداری نمایید. و از خریدی مطمن  برخوردار شوید . ما خرما را به طور مستقیم از نخلستان به دست شما عزیزان می رسانیم و به شما این امکان را می دهیم تا میوه تازه و اصل را با قیمت واقعی آن خریداری نمایید.

خرمای زاهدی

خرمای زاهدی بوشهر

خرمای زاهدی یکی از بهترین میوه های گرمسیری است. این رقم برای رشد به آفتابی داغ نیازدارد  و استان بوشهر یکی از بهترین نقاط گرمسیری در ایران می باشد.که دارای نخلستان هاس عظیم خرمای زاهدی می باشدو بیشترین و بهترین خرمای زاهدی را کشت می کند.

خرمای زاهدی از نوع دیر رس می باشد و در برخی از مناطق کشور آن را با نام قصب می شناسند. این رقم کاملا خشک نیمه گوشتی است و بافتی نرم و لطیف دارد. از ویژگی های خوب این خرما رنگ زرد مایل به طلایی آن می باشد که بسیار زیبا و جالب توجه می باشد. این میوه دارای پوست نازک و هسته کوچک است و پوست و گوشت خرما به طور کامل به هم چسبیده اند.

خرمای زاهدی با کیفیت بوشهر با قیمت مناسب

شما می توانید خرمای زاهدی را با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده و خرده از سایت ما خریداری نمایید. فروشندگان فعال در این سایت آماده سی عرضه انواع خرمای تازه و با کیفیت در تمام شهر های ایران می باشند.

خرمای زاهدی

در سایت ما انواع خرمای تازه و با کیفیت به صورت عمده و خرده عرضه می شود. لطفا از دیگر خرما های خوب و با کیفیت ما دیدن نمایید.

لطفا از دیگر خرما های خوب و با کیفیت ما دیدن نمایید.