پخش خرما کلوته جیرفت با کیفیت بالا

پخش خرما کلوته جیرفت  در بسیاری از شهر های ایران انجام می شود. و خوشبختانه توانسته ایم که رضایت همه مشتریا را کسب نماییم. و در عمل خود موفق باشیم.خرما کلوته یکی بهترین خرما با درخواست بالا می باشد.و ما برای جلب رضایت شما آن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن عرضه می نماییم.

خرما کلوته جیرفت

این میوه نیمه گوشتی و نیمه خشک می باشد. رطوبت ان متوسط بوده و زیاد کم نیست. طعم خوب خرما کلوته شبیه به خرما مضافتی می باشد. و دارای پوستس براق و دانه های متوسط و بیزی شکل می باشد.خرمات کلوته بصورت عمده در شهرستا جیرفت کشت می شود. که دارای نخلستان های عظیم خرما  می باشد. نخل خرمای کلوته یکی از نخل های عظیم می باشد. که سال های زیادی ثمر دهی خوبی دارد و در برابر عوامل مختلف و شوری خاک دوام بالایی دارد. نخل خرما کلوته به طور مستقیم از کاشتن هسته خرما به عمل می آید که به مدت زمان زیادی احتیاج دارد.تا به ثمر برسد.

پخش خرما کلوته جیرفت

رطوبت خرما کلوته به زمان چیدن آن نیز بستگی دارد. چرا که هر چه خرما دیر تر از درخت چیده شود. رطوبت بیشتری را کسب می نماید. و این به بسته به سلیقه افراد می باشد که خرمای نیمه خشک و یا تر را انتخاب نمایند.

خرما با کیفیت

خرما با کیفیت خرمایی است.که دارای مزه و طعم خوب باشد.تازه و سالم  باشد. و عوامل مختلف فساد مانند آفت زدگی ،کرم خوردگی ،له شدگی و پلاسیدگی و…نشده باشد.که این عوامل به خوبی از ظاهر خرما معلوم است. این میوه خوب و خوش طعم بسیار دیر دچار فساد است. فقط کافی است ان را در شرایط مناسب نگهداری نمایید.

پخش خرما کلوته جیرفت

در سایت ما انواع خرمای خوب و با کیفیت به صورت عمده و خرده عرضه می شوند. میوه های ما کاملا تازه و سالم می باشند. و همگی محصولات اصل ایران می باشند.قیمت مناسب این خرما ها و همچنین تنوع بالا موجب جلب رضایت شما خواهد بود.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان کلیک نمایید.